حقوق بشر آمریکایی ابزاری برای تجاوز به حقوق ملت‌ها است

9:24 - 17 تير 1395
کد خبر: ۱۹۴۵۷۷
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: حقوق بشر تنها ابزاری در دست مستکبرین برای تجاوز به حقوق ملت‌ها است.
حقوق بشر آمریکایی ابزاری برای تجاوز به حقوق ملت‌ها استبه گزارش گروه سیاسی ، سردار علیرضا تنگسیری در نشستی با مدیرکل دادگستری استان هرمزگان و جمعی از قضات این استان اظهار کرد: اوضاع منطقه به گونه‌ای است که حفظ امنیت، اقتدار و ثبات ایران در گرو همدلی و وحدت میان آحاد مردم و هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان است.

وی با بیان اینکه ولایت‌مداری و توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه مسائل مختلف راه غلبه بر اختلاف‌افکنی‌های دشمنان در ایران اسلامی است، افزود: استکبار از هر ابزاری برای رخنه در میان ملت‌ها و به استضعاف کشانیدن آنان استفاده می‌کند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: موضوع حقوق بشر یکی از دستمایه‌های غرب برای اعمال فشار به ملت‌ها است و این در حالی است که غربی‌ها یکی از اصلی‌ترین ناقضان حقوق انسان‌ها در جهان به شمار می‌روند.

سردار تنگسیری با اشاره به رویکرد غربی‌ها در حمایت از تروریست‌های منطقه‌ای، گفت: مدافعان و مدعیان حقوق بشر بیشترین خون انسان‌های بی‌گناه را در سراسر جهان به زمین ریخته‌اند اما همچنان ادعای انسانیت و دفاع از حقوق بشر می‌کنند.

وی با تاکید بر اهمیت حفظ روحیه انقلابی‌گری برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی، تاکید کرد: قضات و مجموعه دستگاه قضائی در پیشانی صیانت از حقانیت نظام اسلامی هستند و رسالت خطیری بر دوش دارند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *