دیدار کارکنان زندان نقده از سرای سالمندان شهرستان نقده

23:30 - 16 تير 1395
کد خبر: ۱۹۴۴۵۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاونت و برخی از کارکنان زندان نقده بمنظور احیاء و نهادینه کردن سنت حسنه صله ارحام، از سرای سالمندان شهرستان نقده دیدار و بازدید کردند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی زندان نقده، همزمان با ماه مبارک رمضان، ماه مغفرت و مهمانی خداوند سبحان، ریاست، معاونت و برخی از کارکنان زندان نقده بمنظور احیاء و نهادینه کردن سنت حسنه صله ارحام، از سرای سالمندان شهرستان نقده دیدار و بازدید کردند.

در این دیدار کارکنان خداجوی زندان نقده در ماه صیام با کمک مالی و شخصی خود مبلغ ۵ میلیون ریال به سرای سالمندان اهداء کردند.

 در حاشیه این دیدار تاروردی زاده رئیس زندان نقده با مدیر عامل و کارکنان سرای سالمندان گفتگو کرده و خدمت به سالمندان و سالخوردگان را با آن شرایط سخت و ویژه بسیار ارزشمند قلمداد کرده و اعلام داشت: قطعاً اجر عظیمی از جانب خداوند متعال برای شما در آخرت خواهد بود.

در ادامه سید حمید سید علوی معاون زندان نقده اظهار داشت: زبان از گفتن و برشمردن زحمات طاقت فرسای شما قاصر است. ان شا الله اجر شما با خداوند متعال است. در ادامه این دیدار کارکنان زندان نقده با تعدادی از سالمندان در آسایشگاه آنان دیدار و گفتگوی صمیمی با آنان انجام دادند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *