پرداخت 28 میلیارد تومان از مالیات بر ارزش افزوده به دهیاری های 10 استان

22:40 - 15 تير 1395
کد خبر: ۱۹۴۱۷۹
معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری ها و دهیاری ها از اختصاص 280 میلیارد و 196 میلیون و 919 هزار ریال از اعتبارات تبصره (2) ماده (39) قانون مالیات بر ارزش افزوده سال 1395 در وجه دهیاری‌های 10 استان‌ خبر داد.
به گزارش گروه جامعه ، اسد معانی گفت: استان هایی که موفق به دریافت مالیات بر ارزش افزوده شده اند شامل آذربایجان های شرقی و غربی، البرز، بوشهر، خراسان جنوبی، زنجان، سمنان، قم، گیلان و همدان هستند.

وی خاطر نشان کرد: به منظور انجام تکالیف قانونی مندرج در تبصره (2) ماده (39) قانون مالیات بر ارزش افزوده و به استناد ماده (8) آئین‌نامه اجرایی این تبصره ، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها موظف است وجوه موضوع تبصره مورد اشاره را پس از وصول ظرف مدت یک ماه به حساب شهرداری‌ها، دهیار‌ی‌ها و شهرداری کلان شهرها واریز کند.

معانی تصریح کرد: در این راستا هماهنگی‌های لازم با معاونین امور عمرانی استانداری‌ها برای پرداخت و توزیع اعتبارات این تبصره مستقیم در وجه دهیاری‌ها صورت پذیرفته ‌است که در این خصوص استان‌های نامبرده اطلاعات خواسته شده از سوی این سازمان را تکمیل و سهم دهیاری‌های خود را دریافت کرده‌اند.

این مسئول سازمان شهرداری ها و دهیاری ها بیان کرد: پرداخت اعتبارات سال 1395 دهیاری ها منوط به ارسال و تکمیل تمامی موارد درخواستی خواهد بود.

پیش از این 27 میلیارد و 849 میلیون ریال از اعتبارات قانون مالیات بر ارزش افزوده سال 1395 به حساب دهیاری‌های استان‌های قزوین، قم و گلستان پرداخت شده بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *