اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های کشور از 12 تا 16 خرداد ماه

11:32 - 12 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۰۶۸۲
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جزئیات محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های کشور را از روز چهارشنبه 12 خرداد تا روز یکشنبه 16 خرداد ماه 95 اعلام کرد.
به گزارش گروه اقتصاد،‌ تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه (امروز) 12 خرداد ماه تا ساعت 2 بامداد روز یکشنبه 16 خرداد از محورهای کندوان (کرج- چالوس)، هراز، فیروزکوه و تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است.

بر اساس این گزارش، تردد کلیه تریلرها، کامیون‌ها و کامیونت‌ها کماکان در زمان‌ها و مسیرهای گفته شده ممنوع است.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 امروز (چهار شنبه) تا ساعت 6 صبح روز پنجشنبه 13 خرداد ماه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع است. با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 19:30 امروز تا ساعت 6 صبح روز پنجشنبه 13 خردادماه از کرج به سمت مرزن‌آباد (دزبن) به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

در ادامه گزارش تاکید شده است، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 روز شنبه 15 خرداد ماه تا ساعت 2 بامداد روز یکشنبه 16 خردادماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است. با اعلام مأموران پلیس راه محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 روز شنبه 15 خرداد ماه تا ساعت 2 بامداد روز یکشنبه 16 خرداد از مرزن‌آباد به سمت کرج یک‌طرفه خواهد بود.

گزارش افزوده است: برای یک‌طرفه کردن محور کرج - چالوس در روز پنجشنبه 13 خرداد ماه از مرزن‌آباد به سمت کرج به منظور تسهیل در عبور و مرور کاروان‌های اعزامی و زائران مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) و پیشگیری از بروز گره ترافیکی در طول مسیر برحسب ضرورت و شرایط تصمیم گیری و اجرا خواهد شد.

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: تردد کلیه تریلرها از محور هراز ممنوع است، همچنین تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حمل کنندگان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 امروز تا ساعت 6 صبح روز یکشنبه 16 خرداد ماه از محور هراز ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز شنبه 15 خردادماه از رودهن (انتهای بلوار کریتون) به سمت آمل ممنوع و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز شنبه 15 خرداد ماه از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

این گزارش تاکید دارد: تردد کلیه تریلرها به استثنای حمل کنندگان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 امروز تا ساعت 24 روز شنبه 15 خردادماه از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع کامیون‌ها و کامیونت‌ها به جز حمل کنندگان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 صبح تا 24 روز شنبه 15 خردادماه از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است. محور فوق از ساعت 7 صبح امروز تا 7 صبح روز یکشنبه 16 خردادماه مسدود است.

همچنین تردد انواع کامیون و تریلر به جز حمل کنندگان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 صبح تا 24 روزهای جمعه و شنبه 14 و 15 خرداد ماه از محوهای فوق ممنوع است. تردد انواع کامیون و تریلر به جز حمل کنندگان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 صبح تا 22 روز شنبه 15 خردادماه از محورهای فوق ممنوع است.

همچنین تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حمل کنندگان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 18 روز پنجشنبه 13 خردادماه تا ساعت 15 روز جمعه 14 خردادماه از محور سلفچگان-قم و محور قدیم قم –تهران (در مسیر رفت و برگشت) ممنوع است.

وسایل نقلیه سنگینی که از استان‌های مرکزی و اصفهان به سمت تهران در حرکت هستند باید از محور سلفچگان-آزادراه ساوه-تهران بالعکس به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

وسایل نقلیه سنگینی که از استان‌های جنوبی کشور (هرمزگان- سیستان و بلوچستان- کرمان- یزد) به سمت تهران در حرکت هستند باید از مسیر سه راهی نطنز- مورچه خورت- دلیجان- سلفچگان، ساوه- تهران و بالعکس و یا از مسیر آزادراه قم- کاشان و در ادامه از آزادراه قم- گرمسار به سمت تهران به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

گزارش تاکید دارد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای حمل کنندگان مواد سوختی وفا سد شدنی از ساعت 17 روز پنجشنبه 13 خردادماه تا ساعت 17 روز جمعه 14 خرداد ماه از محور قدیم تهران- قم ممنوع است.

تردد انواع کامیون و تریلر به جز حمل کنندگان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 روز پنجشنبه 13 خرداد ماه تا 24 روز جمعه 15 خرداد ماه از محورهای فوق ممنوع است.

همچنین تردد انواع کامیون‌ها، کامیونت‌ها و تریلر به جز حمل کنندگان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 13 تا 24 امروز (چهارشنبه) و همچنین از ساعت 7 صبح تا 24 روز شنبه 15 خرداد ماه از محور ایوانکی-دماوند ممنوع است.

تردد انواع کامیون‌ها، کامیونت‌ها و تریلر به استثنای حمل کنندگان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 13 تا 24 روز چهارشنبه و همچنین از ساعت 7 صبح تا 24 روز شنبه 15 خرداد ماه از محور سمنان- فیروزکوه (گردنه به شم به محور دماوند فیروزکوه) ممنوع است.

تردد انواع کامیون‌ها به جز حمل کنندگان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 صبح تا 23 روز جمعه 14 خردادماه و همچنین از ساعت 7 صبح تا 23 روز یکشنبه 16 خردادماه از محورهای فوق ممنوع است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *