رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جلوگیری از رواج پديده رمالی و دعانويسی در اهواز

21:30 - 09 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۹۵۰۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خوزستان نسبت به رواج پدیده رمالی و دعانویسی در سطح شهر اهواز هشدار داد و گفت: باید جلوی گسترش این پدیده شوم گرفته شود.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحمید امانت بهبهانی در اولین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان خوزستان، اظهار داشت: این پدیده به‌گونه‌ای رواج یافته است كه گاهی به اعمال خلاف شرع و اقدامات ضد عفت عمومی منجر می‌شود.

وی ادامه‌داد:‌ ترویج افكار گروه‌های تكفیری و فرقه‌های ضاله و نوظهور، ترویج فساد و بی‌بند وباری، شكل‌گیری و توسعه برخی گروه‌های مجازی مخرب در شبكه‌های اجتماعی و بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از عملكرد ضعیف دستگاه‌های فرهنگی است كه به تولید جرایم می‌انجامد.

معاون اجتماعی دادگستری استان خوزستان، از افزایش دوربین‌‌های مداربسته در سطح شهرستان اهواز خبر داد و گفت: این دوربین‌ها كه كاربردهای مختلفی دارند ابتدا به‌منظور پیشگیری از وقوع جرایم و سپس برای كشف آن‌ها راه‌اندازی می‌شوند.

وی بیان داشت: بسیاری از دستگاه‌های فرهنگی هنوز به صورت سنتی عمل می‌كنند در حالی‌كه برنامه‌ریزی و اقدامات فرهنگی باید باتوجه به پیشرفت تكنولوژی و به‌روز شدن وسایل ارتباط جمعی باشد.

حجت الاسلام امانت بهبهانی بر ارائه آموزش‌های پیش از ازدواج به جوانان متقاضی ازدواج تأكید كرد و گفت:‌ نرخ طلاق در استان خوزستان طی سال‌های گذشته با كاهش روبه‌رو بوده است اما این روند كاهشی هنوز مطلوب نیست.




منصور
|
-
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
0
0
سلام خسته نباشید من چندروز پیش باماشین بایک موتوربرخورکردم ومنجربه فوت راننده موتورسیکلت شد وطبق نظریه کارشناسی موتورسیکلت مقصر شد والان ازاقوام فوت شده اعتراض گذاشتن خواستیم ببینم چه میشه تلکیف من ایا ممکنه نظر کارشناس اول قبول نشه مرسی منتظرجوابم
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *