آیت الله جنتی بهترین گزینه تصدی ریاست مجلس خبرگان بود/ مجلس خبرگان انقلابی ماند

13:39 - 05 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۷۹۴۸
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آیت الله جنتی با توجه به سوابق انقلابی بهترین گزینه برای تصدی پست ریاست مجلس خبرگان رهبری بود.
علی اصغری//آیت الله جنتی بهترین گزینه تصدی ریاست مجلس خبرگان بود/ مجلس خبرگان انقلابی ماندآیت الله محسن مجتهد شبستری عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی درباره برگزاری اولین اجلاسیه دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری و انتخاب آیت الله جنتی به عنوان رئیس این مجلس اظهار کرد: الحمدلله انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با  حضور و مشارکت حداکثری مردم در 7 اسفند ماه به بهترین شکل ممکن برگزار شد و ترکیب نمایندگان منتخب مردم در این مجلس مشخص شد.

وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری همواره بر انقلابی بودن مجلس خبرگان تأکید داشتند شاهد هستیم که در این دوره از مجلس خبرگان نیز چهره های انقلابی و سابقه دار حضور دارند که بدون شک در جهت اجرای تفکرات نظام و انقلابی ماندن مجلس خبرگان توجه خواهند کرد.

نماینده مردم تبریز در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: دراجلاسیه اول دوره پنجم مجلس خبرگان شاهد بودیم که با انتخاب آیت الله جنتی به عنوان رئیس این مجلس اعضای مجلس خبرگان در راستای ابقاء تفکر انقلابی دراین مجلس تأکید کردند و یکی از خادمین واقعی نظام جمهوری اسلامی ایران را به عنوان رئیس انتخاب کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: آیت الله جنتی از سوابق مبارزاتی در زمان رژیم شاهنشاهی برخوردار و بعد از انقلاب نیز حضور پررنگی را در عرصه های مختلف کشورمان داشته است.

وی افزود:  حضور آیت الله جنتی در شورای نگهبان و مؤلفه هایی همچون ساده زیستی در شخصیت وی بدون شک در راستای انتخاب وی به عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری تأثیر داشته است و وی یکی از بهترین گزینه‌های تصدی این سمت بوده که خوشبختانه این موضوع نیز از منظر نمایندگان ملت در خبرگان به دور نماند.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: با توجه به روند حضور چهره های انقلابی در پنجمین دوره از مجلس خبرگان رهبری امیدوار هستیم به عهد و تعهدات خود در قبال مقام معظم رهبری پیرامون انقلابی بودن و ماندن مجلس خبرگان پایبند باشیم و به وظایف خود در این حیطه عمل کنیم.

نماینده مردم تبریز درمجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فردا به دیدار مقام معظم رهبری خواهیم رفت، تصریح کرد: مجلس خبرگان رهبری یکی از ارکان اصلی پشتیبانی از ولایت فقیه است و بدون شک نمایندگان آن نیز با دقت و تعهد در این مسیر وارد عمل خواهند شد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *