فتح خرمشهر نقطه عطف دفاع مقدس در برابر فتنه دشمنان بود

10:07 - 03 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۶۸۷۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر عرصه نمایش ضعف و ناکارآمدی قدرت های مادی برابر قدرت ایمان و معنویت و فداکاری رزمندگان غیور بود.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، دادگستری استان قزوین به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد ماه سوم خرداد بیانیه‌ای صادر کرد، متن این بیانیه به شرح زیر است.

عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر عرصه نمایش ضعف و ناکارآمدی قدرت های مادی برابر قدرت ایمان و معنویت و فداکاری رزمندگان غیور بود.

سوم خردادماه یادآور خون های پاکی است که برای نشاندن نهال آزادی در خرمشهر بر زمین این دیار ریخته شد و نقطه عطف دفاع مقدس در برابر فتنه دشمنان و صحنه درخشانی از پیوند امت با ولایت بود که صلابت ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشاند.
 
مقاومت آگاهانه، مومنانه و دلیرانه ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس تجربه و سرمشق همبستگی ایرانیان غیور در صف های رویایی با تهدیدات بیگانگان و دشمنان فرا منطقه ای بوده و یادآوری و بازخوانی آن رویداد بزرگ می تواند قدرت بازدارندگی دفاع و ظرفیت های ایمانی این سرزمین را ارتقاء بخشد.
 
بازخوانی رویداد سرنوشت‌ساز فتح خرمشهر برای نسل‌های امروز این سرزمین امری ضروری است و قطعا یادآوری آن روزها گامی بلند در حفظ و ترویج فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس به عنوان سپر امنیت آفرین کشور برای نسل جوان است.
 
سوم خرداد ماه یادآور دلاورمردی و ایثار شهیدان، استقامت و پایداری ملت ایران، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خود گذشتگی رزمندگان اسلامی ایران و اوج خداباوری و خلوص امام شهیدان است که فرمود: «خرمشهر را خدا آزاد کرد».
 
دادگستری کل استان قزوین یاد و خاطره امام راحل (ره) و حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس و شهدا را گرامی داشته و هرگونه آمادگی خود را برای مقابله با تهدیدات دشمنان را اعلام می داریم.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *