دیو سائی جلوه‌ای بی‌نظیر از طبیعت زیبای پاکستان + تصاویر

15:44 - 29 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۷۵۳۲۸
پارک ملی «دیو سائی» یکی از مناطق گردشگری پاکستان و مسکن تابستانی عشایر این کشور است که در ارتفاع 4 هزار متری از سطح دریا قرار دارد.
به گزارش گروه فضای مجازی ، پارک ملی «دیو سائی» یکی از مناطق گردشگری پاکستان است که در ارتفاع 4 هزار متری از سطح دریا قرار دارد.

برای سفر به این منطقه نیازی ندارد که آب به همراه داشته باشید زیرا دیوسائی پر از چشمه و دریاچه‌های آب شیرین است.

دیو سائی نزدیک اسکردو واقع در منطقه گیلگت بلتستان که هم مرز با چین است قرار دارد و برای رسیدن به این منطقه زیبا باید از جیپ استفاده کرد زیرا خودروهای معمولی نمی‌توانند در جاده‌های این منطقه تردد کنند.

دیو سائی پوشیده از دشت‌هایی با گل‌های آبی و سفید است که یک منظره رویایی را به وجود می‌آورد.

در فصل گرما عشایر «گوجر» از ایالت پنجاب به دیوسائی که پوشیده از چمن زار است و خوراک دام‌های آنها را فراهم می‌کند می‌آیند.

دوغ و کره عشایر گوجر که با پوست بز تهیه می‌کنند شهرت زیادی دارد و از غذاهای لذیذ منطقه دیوسائی در فصل گرما است.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

در عکس‌های زیر دشت‌های پارک ملی دیو سائی و مسکن تابستانی عشایر پاکستان را مشاهده می‌کنید.


/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *