رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

همدانی‌ها را در سقوط پاس مقصر ندانید/ عده‌ای از انتقال تیم‌ها به نان و نوایی رسیدند

6:00 - 29 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۷۴۸۳۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: امیدوارم اهالی فوتبال کشور، همدانی‌ها را مقصر سقوط پاس به دسته دوم ندانند.
محمد به‌گندم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، با اشاره به سقوط تلخ پاس همدان به لیگ دسته دوم کشور اظهار داشت: سقوط پاس همدان باعث تاسف مردم این شهر شد و تاثیر بدی روی جوانان این شهر گذاشت.

وی افزود: متاسفانه بیشتر عوامل پاس همدان غیر بومی بودند و شاید اگر از نیروهای بومی استفاده بیشتری می‌شد این تیم به دسته دوم سقوط نمی‌کرد.

مربی پاس همدان با بیان اینکه انتقال پاس به همدان به خاطر منفعت‌طلبی عده‌ای بوده است یادآور شد: زمانی مدیرعامل وقت باشگاه، اجازه ماندن بازیکنان بومی را نداد و بازیکنای بی‌کیفیتی را با مبالغ بالا از شهرهای دیگر به این تیم آورد. بدون شک انتقال این تیم به همدان عده‌ای را به نان و نوایی رساند.

به‌گندم درباره وجود فساد در لیگ دسته اول تصریح کرد: در هفته پایانی لیگ دسته اول اتفاقاتی رخ داد که ناراحت کننده بود. ما تا آخرین دقایق بازی‌های هفته پایانی سقوط نمی‌کردیم،اما در تعدادی از بازی‌های همزمان گل‌های مشکوکی به ثمر رسید که باعث سقوط ما به دسته دوم شد. متاسفانه بسیاری از مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در لیگ دسته اول تیمداری می‌کنند و همین مسئله شائبه تبانی در این لیگ را قوت بخشیده است.

وی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: امیدوارم اهالی فوتبال کشور، همدانی‌ها را مقصر سقوط پاس به دسته دوم ندانند. ما هم با انتقال پاس به همدان مخالف بودیم و امیدوارم دیگر شاهد انتقال تیم از شهری به شهر دیگر نباشیم. اگر مسئولان بودجه‌ای را برای تیم‌های شهرستانی اختصاص دهند فوتبال در تمام نقاط کشور پیشرفت خواهد کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *