ارائه مصوبات اجرا نشده شهرداری / لزوم انتقال کابل های فشار قوی تهران به زیر زمین

11:27 - 21 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۷۱۷۶۸
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران خواستار ارائه مصوبات اجرا نشده شهرداری در پروژه های منطقه ای به اعضای پارلمان شهری شد.
ارائه مصوبات اجرا نشده شهرداری / لزوم انتقال کابل های فشار قوی تهران به زیر زمین

به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، مرتضی طلایی در دویست و پنجاه و هشتمین جلسه شورای شهر تهران گفت: زمانی که بودجه شهرداری تهران بسته می شود، باید به موضوع بودجه مناطق توجه شده تا در آینده مناطق با مشکل مواجه نشوند.

وی افزود: اینکه گفته می شود مناطق چه مشکلاتی دارند سبب حل معضلات مردم نخواهد شد و با تخصیص اعتبار می توان مشکلات موجود در مناطق را برطرف کرد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مشکلات منطقه 16 تصریح کرد: انتقال صنایع آلاینده منطقه 16 و همچنین انتقال مشاغل مزاحم از جمله باربری ها خواسته اصلی مردم منطقه است.

طلایی ادامه داد: از شهردار منطقه درخواست می کنم لایحه ای را در رابطه با مشکلات منطقه 16 به شورای شهر تهران ارسال کرده تا اعضا در خصوص مشکلات تصمیم گیری کنند.

وی با تاکید بر اهمیت شورا یاری ها برای اعضای پارلمان شهری اظهار کرد: اعضای شورا به صورت یکپارچه از مواضع شورا یاری ها دفاع کرده و اجازه نمی دهیم مشکلات مناطق باقی بماند.

نائب رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه می توان در قالب اصلاحیه بودجه و یا ارائه متمم نسبت به حل مشکلات مناطق اقدام کرد گفت: از حوزه نظارت شورای شهر تهران درخواست می کنم مصوبات اجرا نشده شهرداری در پروژه های منطقه ای را به سهم شورا ارائه دهند.

در ادامه این مجلس علیرضا دبیر رئیس کمیسیون برنامه وبودجه شورای شهر تهران نیز گفت: منطقه 16 با مشکلات متعددی مواجه بوده و کارخانه روغن نباتی قو یکی از همان مشکلاتی است که باید سالها پیش مشکل برطرف می شد.

وی با اشاره به وجود کابل های برق فشار قوی در منطقه 16 اذعان کرد: کابل های فشار قوی سلامت مردم را به خطر انداخته و انتظار ما این است که هر چه سریعتر این کابل ها به زیر زمین انتقال یابند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران مشکلات ترافیکی موجود در خیابان پرستویی واقع در منطقه 16 را معضل اساسی منطقه عنوان کرد و اظهار داشت: مردم منطقه از وضعیت ترافیکی این محدوده به شدت ناراضی بوده و نیاز است برای حل این مشکلات برنامه ریزی شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *