تشکیل غرفه امام حسین(ع) در نمایشگاه کتاب / تخفیف 50 درصدی آثار ائمه در غرفه امام حسین(ع)

16:45 - 20 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۷۱۴۵۵
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
امسال هم به دلیل مقارن بودن اعیاد شعبانیه با برگزاری نمایشگاه کتاب، غرفه امام حسین(ع ) در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تشکیل می‌شود.
به گزارش گروه فرهنگی ، یدالله سعدی با اشاره به آثارغرفه امام حسین(ع) در نمایشگاه کتاب امسال، گفت: در این نمایشگاه کتاب‌های ناشران که به نام امام حسین(ع)، حضرت ابوالضل(ع) و امام سجاد(ع) منتشر شده است با تخفیف پنجاه درصدی به بازدیدکنندگان عرضه می‌شود.
 
وی از برنامه‌های غرفه امام حسین (ع) درروز سه شنبه 21 اردیبهشت ماه به مناسبت ولادت امام حسین(ع) خبر داد و گفت: پنج هزارآب معدنی به همراه بسته خوراکی به بازدیدکنندگان اهداء  می‌شود.
 
بر اساس این گزارش، غرفه امام حسین (ع) در سالن ناشران عمومی (سالن C) برپا است. همچنین پرچم گنبد امام حسین(ع) برغرفه مذکور نصب شده است. این غرفه با مشارکت و همکاری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل به فعالیت می‌پردازد.
 
بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 15 تا 25 اردیبهشت ماه با شعار«فردا برای خواندن دیر است...» در شهرآفتاب برگزار می شود.مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب واقع دراتوبان خلیج فارس، روبروی حرم مطهر(ره) قرار دارد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *