تفاهمنامه همکاری صنعتی میان ایران و ایتالیا امضا شد

16:00 - 17 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۷۰۰۰۵
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران و انجمن شیرآلات صنعتی ایتالیا تفاهمنامه همکاری صنعتی امضا کردند.
تفاهمنامه همکاری صنعتی میان ایران و ایتالیا امضا شدبه‌ گزارش گروه اقتصاد ،رضا خیامیان، رئیس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران قبل از امضای این تفاهمنامه و در جمع مسئولان صنعتی دو کشور گفت: خوشحالیم که امروز ارتباط و همکاری خوبی میان انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران و انجمن شیرآلات صنعتی ایتالیا ایجاد شده است.
 
وی افزود: امیدواریم این تفاهمنامه تنها روی کاغذ باقی نماند و نهایی و عملیاتی شود.
 
خیامیان تصریح کرد: ما یک انجمن بزرگ صنعتی با حدود ٧٠٠ عضو در ایران هستیم و باعث افتخار است که امروز دومین تفاهمنامه همکاری صنعتی را با کشور ایتالیا امضا می‌کنیم.
 
رئیس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران ادامه داد: ما امروز با شرکتی از ایتایا تفاهمنامه همکاری امضا می‌کنیم که از شهرت جهانی و بین‌المللی برخوردار است.
 
در حاشیه امضای این تفاهمنامه صادق جانی، رئیس کمیته راهبردی شیرآلات صنعتی انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران نیز با اشاره به این که ایران و ایتالیا هر دو از نظر صنعتی از تواناییهایی برخوردار هستند، گفت: به نمایندگی از شرکتهای ایرانی آمادگی خود را برای همکاریهای دوجانبه در حوزه های سخت افزاری و نرم افزاری با کشور ایتالیا اعلام می‌کنیم.
 
مائوریتزیو برانکالئونی، رئیس انجمن شیرآلات صنعتی ایتالیا نیز در نشست گفت: از مسئولان ایرانی تشکر می‌کنم و امیدوارم همکاریهای  دو کشور در حوزه صنعتی افزایش یابد.
 
وی افزود: ایران و ایتالیا در بسیاری از زمینه ها با یکدیگر همکاری دارند که امیدواریم بتوانیم به انتقال دانش میان دو کشور کمک کنیم.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *