تخلیه آب ترکیدگی لوله اصلی از میدان آزادی/ آب به مترو نفوذ نکرده بود

8:52 - 11 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۷۲۰۰
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ترکیدگی لوله آب اصلی در غرب تهران باعث شد تا آب در اطراف میدان آزادی جمع شود که این آبها بامداد امروز تخلیه شد.
تخلیه آب ترکیدگی لوله اصلی از میدان آزادی/ آب به مترو نفوذ نکرده بودجلال ملکی در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه ، گفت: ساعت 23:08 شب گذشته جاری شدن آب در سطح اتوبان جناح در غرب تهران به سازمان آتش نشانی اعلام شد. بلافاصله چهار ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور آتش نشانان مشخص شد آب از سطح زیر زمین جاری شده است. نیروهای اداره آب حاضر در محل پس از بررسی اولیه اعلام کردند ترکیدگی لوله اصلی در عمق زمین علت جاری شدن آب در منطقه شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: آتش نشانان که نگران ورود آب به منازل شهروندان بودند تا میدان آزادی مستقر شدند اما به دلیل شیب محل آب های جاری به سمت میدان آزادی رفته و در اطراف میدان شاهد آبگرفتگی بودیم.

ملکی تاکید کرد: آتش نشانان تا ساعت 4:30 بامداد امروز آب جمع شده در میدان آزادی را با پمپ های ویژه تخلیه کردند.

وی ادامه داد: آتش نشانان پس از تخلیه آب سطحی به ایستگاه های مترو نیز سر زده و مشخص شد آب به هیچ عنوان به این ایستگاهها نفوذ نکرده است.

ملکی با بیان اینکه حادثه روز گذشته یک مانور ناخواسته بود، گفت: این حادثه باعث شد تمامی دستگاهها به خوبی کنار یکدیگر قرار گیرند و بدون اینکه دچار سردرگمی شوند به خوبی از عهده این مشکل بر بیایند. اداره آب، پلیس راهور و آتش نشانی به خوبی وظایف خود را می دانستند و بدون هیچ تداخل یا ناهماهنگی این عملیات انجام شد.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *