برگزاری اولین مانور مواجهه با بلایای طبیعی در نمایشگاه شهر آفتاب

3:55 - 11 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۷۰۴۳
نخستین مانور آمادگی در برابر حوادث غیر مترقبه، 13 اردیبهشت ماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می شود.

به گزارش گروه جامعه ، حامد اردشیری دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه 19 با اعلام این خبر گفت: این مانور یكی از حساسترین مانورهایی است كه برای اولین بار در بزرگترین مجموعه نمایشگاهی كشور در شهر آفتاب با هدف افزایش توانایی ادارات و سازمانهای خدمات رسان و امدادی برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مانور به منظور اجرای عملیاتی است كه با بهره گیری از دانسته ها و توانمندی ها، ادوات و امكانات موجود در سازمانها و ادارات امداد رسان و خدمات رسان با مدیریت سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران در مواجهه با پدیده طوفان دوشنبه 13 اردیبهشت اجرا خواهد شد.

به گفته اردشیری در راستای برگزاری این مانور جلسه دور میزی با حضور مدیران و كارشناسان ارشد سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ونمایندگان ادارات و سازمانهایی نظیر آتش نشانی، اورژانس، هلال احمر، راهور، نیروی انتظامی و یگان حفاظت شهرداری برگزار شد.

در این جلسه که كارشناسان ستاد مدیریت بحران منطقه 19، نواحی پنجگانه منطقه 19شهرداری، حوزه های خدمات شهری و محیط زیست و حمل و نقل و ترافیک و سایر حوزه اجرایی حضور داشتند راهكارهای چگونگی برگزاری مانور براساس سناریوی تدوین شده بررسی شد.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *