اعلام علت فوت مهرداد اولادی به مراجع قضایی/ نامه دادستان‌کل کشور به وزارت امور خارجه درباره اقدام دیوان عالی آمریکا/ اخاذی با لباس نیروی انتظامی

18:00 - 07 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۵۹۸۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
اعلام علت فوت مهرداد اولادی به مراجع قضایی تا فردا، نامه دادستان‌کل کشور به وزارت امور خارجه درباره اقدام دیوان عالی آمریکا و اخاذی با لباس نیروی انتظامی مهمترین اخبار سرویس قضایی میزان در هفتم اردیبهشت ماه بود.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، اعلام علت فوت مهرداد اولادی به مراجع قضایی تا فردا، نامه دادستان‌کل کشور به وزارت امور خارجه درباره اقدام دیوان عالی آمریکا و اخاذی با لباس نیروی انتظامی مهمترین اخبار گروه حقوقی و  قضایی در هفتم اردیبهشت ماه بود.

در ادامه به مشروح مهمترین اخبار گروه حقوقی و قضایی در این روز اشاره می‌شود:

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران در نشست خبری:

علت فوت مهرداد اولادی فردا به مراجع قضایی اعلام می‌شود/ آخرین وضعیت پرونده ستایش قریشی/ تهران رکوردار فوت عابران پیاده در کشور/ بیشترین شکایات از جراحان زنان و زایمان و پلاستیک

دکتر قادی پاشا گفت: آزمایشات در مورد مهرداد اولادی و کار معاینه ظاهری جسد و تخصصی کالبدگشایی در کهریزک انجام و نمونه سم شناسی به مراجع قضائی اعلام شد، علت فوت  وی فردا  تعیین و به مراجع قضایی اعلام می‌شود.


برای مشاهده جزئیات خبر به اینجا مراجعه کنید.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه:

طرح امنیت اخلاقی برای پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی است

الفت گفت: طرح اخیر امنیت اخلاقی اقدامی در راستای پیشگیری از ناهنجاری های اجتماعی و حفظ حقوق شهروندی است.

برای مشاهده جزئیات خبر به اینجا مراجعه کنید.

دادستان عمومی و انقلاب شهرقدس به میزان خبرداد

اخاذی با لباس نیروی انتظامی / متهم دستگیر شد

کاویانی گفت: فردی که بامعرفی خود به عنوان مامور نیروی انتظامی اقدام به اخاذی از شهروندان در شهر قدس می کرد با تلاش ماموران دستگیر شد.

برای مشاهده جزئیات خبر به اینجا مراجعه کنید.

نامه دادستان‌کل کشور به وزارت امور خارجه درباره اقدام دیوان عالی آمریکا

حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور گفت: دادستان کل کشور در اجرای وظیفه ایی که قانوناَ به عهده دارد مطابق تکلیف ماده 290 قانون آیین دادرسی کیفری نامه ای در این باره تهیه و به وزارت امور خارجه کشورمان ارسال نموده و درخواست شده است که با جدیت موضوع را از هر لحاظ مورد بررسی قرار دهند وی پیشنهاد کرد با تشکیل کارگروه  قضایی با مشارکت قضات عالی رتبه دیوان عالی و دادسرای دیوان عالی موضوع از جنبه حقوق بین الملل نیز پیگیری و راهکارهای عملی مورد بررسی قرار گیرد .

برای مشاهده جزئیات خبر به اینجا مراجعه کنید.


وکیل‌آنلاین پاسخ می‌دهد

آیا خریدارِ "مال غیر" هم ضامن است؟

اگر هنگام خرید کالایی، مالکیت فروشنده یا قانونی بودن جایگاه او را بعنوان فروشنده احراز نکنید و او، چیزی را به شما بفروشد که بعدا معلوم شود متعلق به دیگری است، تکلیف شما که پول آن کالا را تمام و کمال پرداخت کرده‌اید، چیست؟ کارشناسان وکیل‌آنلاین به این پرسش پاسخ داده‌اند.

برای مشاهده جزئیات خبر به اینجا مراجعه کنید.


در جمع خبرنگاران عنوان شد

ایران رتبه دوم خاورمیانه در حوزه طرح‌های صنعتی/300 مورد تقاضای ثبت بین المللی توسط اتباع خارجی/ حمایت از اختراعات ایرانیان در کشورهای دیگر

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در نیمه دوم سال 92 به معاهده بین المللی همکاری های ثبت اختراع ملحق شدیم که این همکاری ها از سال 92 شروع شده است.

برای مشاهده مشروح خبر به اینجا مراجعه کنید.






ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *