افتتاح مركز توزيع محصولات و تبـركات حرم امام حسين + تصاویر

11:34 - 07 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۵۶۹۳
بنا به درخواست زائران محترم، مركز مصباح الهدی برای ارائه محصولات متبرك حرم مطهر حسينی همچون تربت و پرچم به زائران افتتاح شد.
به گزارش گروه فضای مجازی ، اين مركز در خيابان السدره و در نزديكی حرم مطهر قرار دارد و محصولات متبرك حرم مطهر همچون پرچم متبرك و تربت مقدس و ساير اقلام متبرك توليدی حرم در اين مكان عرضه می شود.

يكی از كاركنان اين مركز در اين باره گفت: بخش های مختلف حرم مطهر همچون بخش نجاری، آلومينيوم سازی، تزئينات، انگشتر سازی و تهيه پرچم، محصولات خود را به اين مركز عرضه می كنند تا در اختيار زائران حرم مطهر قرار گيرد و علاوه بر اين در اين مركز تربت حسينی حاصل شده از خاكبرداری های صورت گرفته در صحن مطهر به صورت مُهر نماز درآمده و در اختيار زائران محترم قرار می گيرد.

وی درباره هدف از افتتاح اين مركز گفت: تا كنون بسياری از زائران حرم مطهر از كشورهای حاشيه خليج فارس و ايران و هند و پاكستان از ما تقاضای محصولات متبرك حرم مطهر را می كردند كه اين مركز برای پاسخگويی به اين درخواست زائران راه اندازی شده است.


/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *