رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برخورد قاطعانه و جدی با سارقان

21:30 - 31 فروردين 1395
کد خبر: ۱۶۲۷۶۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام والمسلمین فروتنی گفت: با اقدامات انجام شده و تعامل مطلوب بین‌سازمانی، شاهد کاهش وقوع جرایم و از سویی افزایش کشف جرایم بوده‌ایم و با مجرمین جرایم خشن و سارقین هیچگونه مماشاتی نخواهد شد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان خراسان رضوی، معاون قضایی و جرایم خاص دادگستری استان خراسان رضوی گفت: با مجرمین جرایم خشن و سارقین هیچگونه مماشاتی نخواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین فروتنی که در اولین جلسه شورای پیشگیری از جرم استان خراسان رضوی  سخن می‌گفت با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته توسط دستگاه‌های مختلف از جمله نیروهای انتظامی و نظامی در برخورد با جرایم افزود: بحمدالله با اقدامات انجام شده و تعامل مطلوب بین‌سازمانی، شاهد کاهش وقوع جرایم و از سویی افزایش کشف جرایم بوده ایم و انشاالله این روند استمرار خواهد داشت.

وی مقابله با اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی را یکی از سیاست‌های مجموعه قضایی و نیز شورای پیشگیری از جرم استان خراسان رضوی در سال 95 دانست و خاطر نشان کرد: در کنار این اقدامات انشاالله مقابله قاطعانه با جرایمی مانند مواد مخدر، مشروبات الکلی، ارز و کالای قاچاق در دستور کار ما خواهد بود.

این مسئول قضایی با تأکید بر لزوم عملیاتی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) با موضوع تحقق شعار سال گفت: دادگستری استان خراسان رضوی با استفاده از ظرفیت‌های قانونی از جمله در زمینه برخورد با جرایم و مفاسد اقتصادی و حمایت قانونی و حقوقی از کار و سرمایه ایرانی و نیز برخورد با زمین خواری در این راستا گام برخواهد داشت.

معاون قضایی و جرایم خاص دادگستری استان خراسان رضوی افزود: شعبات ویژه‌ای در مراحل مختلف دادرسی تعیین شده تا در اسرع وقت و با دقت و قاطعیت با جرایم خاص و خشن برخورد شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *