نتایج بهتری نسبت به دوره گذشته کسب می‌کنیم/ چیزی از کره جنوبی کم نداریم

0:30 - 30 فروردين 1395
کد خبر: ۱۶۱۶۳۹
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سرمربی تیم پومسه بانوان گفت: اگر خدا بخواهد نتایج بهتری نسبت به دوره گذشته کسب خواهیم کرد تا بتوانیم در قهرمانی تیم ایران تاثیرگزار باشیم.
فاطمه اسدپور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص شرایط تیم ملی پومسه بانوان ایران اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و خدا را شکر بچه‌ها آماده هستند تا بهترین عملکرد خودشان را سی‌ام فروردین به نمایش بگذارند.

وی در خصوص اینکه در این دوره نسبت به دوره گذشته مسابقات قهرمانی آسیا کمک بیشتری به قهرمانی ایران خواهند کرد، گفت: همیشه مدال‌های پومسه در مجموع آقایان و بانوان محاسبه می‌شود و در دوره گذشته مسابقات آسیایی بیشترین مدال‌ طلا را آقایان کسب کردند و بانوان در بخش انفرادی جوانان و بخش تیمی دونفره مدال کسب کردیم. مهم در این مسابقات قهرمانی تیم ایران است و تفاوتی ندارد بانوان یا آقایان مدال بیشتری کسب می‌کنند.

سرمربی تیم پومسه بانوان در خصوص تفاوت شرایط مسابقات قهرمانی آسیا در این دوره با دوره گذشته عنوان کرد: شرایط نسبت به دو سال گذشته متفاوت است و به طور مثال تیم کره‌جنوبی در دوره گذشته در رده تیم دو نفره و سه نفره بالای 30 سال تیم نداده بود اما امسال حضور دارد و این باعث متفاوت بودن رقابت‌ها خواهد بود. با این تفاسیر بچه‌ها ما چیزی از کره‌جنوبی کمتر ندارند و حتی در بخش‌هایی جلوتر هستند.

اسدپور در خصوص رقبای ایران گفت: تیم‌های کره‌جنوبی، چین تایپه، ویتنام و فیلیپین از رقبای جدی ما برای کسب عنوان قهرمانی هستند و ما نیز امیدوارم در بخش بانوان عملکرد بهتری از دوره گذشته داشته باشیم و قهرمانی را به عنوان مدافع این عنوان برای خودمان حفظ کنیم. با این امید ما تلاش کردیم و تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم نتیجه زحمات خود را بگریم تا به قهرمانی تیم ایران در مجموع کمک کنیم.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *