سینمای جنگ دچار تکرار شده است/ناراحتی خانواده شهید متوسلیان از بخش کودکی فیلم

8:51 - 29 فروردين 1395
کد خبر: ۱۶۱۴۹۰
کارگردان "ایستاده در غبار" در گفت: فرم موجود در «ایستاده در غبار» را برای اولین بار در «آخرین روزهای زمستان» تجربه وسعی کردم در «ایستاده در غبار» آن را کامل کنم به نظرم مردم و منتقدان استقبال خوبی از این اثر کرده اند که این موضوع باعث شد انگیزه پیدا کنم و ادامه دهم.
استقبال مردم از محمد حسین مهدویان کارگردان فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی درباره این فیلم سینمایی گفت: ما در سینمای جنگ دچار تکرار شده ایم و سالها است برخی شیوه ها را به طور دائم تکرار می کنیم. وقتی قرار شد من یک پروژه جنگی را کار کنم، تصمیم گرفتم کار متفاوتی را انجام دهم و می‌خواستم اگر این اتفاق بیفتد آن را انجام دهم.
 
وی افزود: فرم موجود در «ایستاده در غبار» را برای اولین بار در «آخرین روزهای زمستان» تجربه و سعی کردم  در «ایستاده در غبار» آن را کامل کنم. به نظرم مردم و منتقدان استقبال خوبی از این اثر در زمان جشنواره کردند که این موضوع باعث شد انگیزه پیدا کنم و ادامه دهم.
 
مهدویان عنوان کرد: خانواده شهید متوسلیان در زمان برگزاری جشنواره فیلم فجر این فیلم را دیده بودند؛ اما با بخشهایی از آن موافق نبودند که ما در حال صحبت کردن با آنها هستیم. البته غالب فیلم را دوست دارند و تنها از یک بخش کودکی آن دل خور هستند که باید با آنها صحبت کنیم.
 
این کارگردان خاطرنشان کرد: من این فیلم را با تحقیق و پژوهش ساختم و بنا ندارم آن را تغییر دهم اما نظر خانواده شهید متوسلیان و رضایت آنها برایم مهم است دوست ندارم آنها از چیزی که درباره پسرشان ساخته ام دلگیر باشند باید با آنها صحبت کنیم وببینیم که با کجای فیلم بیشتر مشکل دارند.
 

 
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *