ضرورت توجه به خانواده کارکنان و منزلت آنها/ برنامه‌ریزی برای گزاری اردوی فرهنگی زیارتی

21:30 - 28 فروردين 1395
کد خبر: ۱۶۱۳۸۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیر کل زندان‌های استان در جلسه فرهنگی که به منظور برگزاری اردوی فرهنگی زیارتی کارکنان به همراه خانواده هایشان برگزار شده بود بر اهمیت دادن به خانواده های کارکنان تأکید کرد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی زندان‌های استان کهگیلویه وبویراحمد در جلسه ای که به منظور برگزاری اردوی زیارتی کارکنان به همراه خانواده های انان به زیارت حضرت بیی بی حکیمه (س) با حضورمسؤلین اداره کل نشکیل شده بود مدیر کل زندانها بر لزوم توجه جدی به رفاه خانواده ها تأکید کرد.
 
علی عباس فلاحتی مطلق گفت: شأن و منزلت خانواده ها بسیار بالا و دارای ارزش معینی است که می بایست به درستی رعایت شود لذا با برنامه‌ریزی انجام شده برای ارتقاء روحیه آنان اردو‌های زیارتی ، تفریحی و سیاحتی ترتیب داده ایم تا به نحو ی از انحاء بتوانیم سختی کار و زحمات آنان در همکاری با خانواده هایشان در نظام زندانبانی جبران نمائیم.
 
مدیر کل زندانها توجه به خانواده ها و همسران کار کنان را از اولویتهای امور رفاهی عنوان کردو افزود: ما امیدانیم که که کار کنان در شرایط سختی کار زندان با زحماتی زیادی مواجه هستند لذا میبایست در مقوله رفاه پرسنل و خانواده های آنان توجه ویژه ای داشته باشیم تا در ارتقاء روحیه خدمتی و همچنین شادی مضاعف خانواده های صبور آنان شریک باشیم.
 
وی خطاب به مسؤلین برگزاری اردوی زیارتی توجه به بر نامه های فرهنگی ، رفاه ،فضای شاد و مفرح و به دور از تنش را یاد آور شد وخواستار عمل به برنامه های پیش بینی شده شد.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *