حمایت محیط زیست تهران از کارآفرینان

17:08 - 28 فروردين 1395
کد خبر: ۱۶۱۳۲۶
معاون فنی حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: باوجود محدودیت‌ها و مغایرت های موجود در استان جهت استقرار واحدهای صنعتی، در سال 94 با 57 درصد از استعلام های واصله موافقت شد.

به گزارش گروه جامعه ، مصطفی سرمدی در خصوص استقرار واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی طی سال 94 در اولین نشست کمیته کارشناسی در سال جدید گفت: علیرغم محدودیت ها و مغایرت های موجود در استان جهت استقرار واحدهای صنعتی، در سال 94 با 57 درصد از استعلام های واصله موافقت شد.

وی افزود: به منظور اجرای ضوابط و مقررات زیست محیطی در زمینه استقرار واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی و همچنین حمایت از اشتغال و کارآفرینی در استان همگام با توسعه پایدار، استعلام های واصله از دستگاه های اجرایی مختلف استان در کمیته کارشناسی اداره کل بررسی و در نهایت پس از اظهار نظر نهایی و تصویب در کمیته مذکور و تایید مدیر کل به مرجع استعلام کننده اعلام می شود.

سرمدی اظهار کرد: امیدواریم با سیاست های تمرکززدایی دولت تدبیر و امید و حمایت از استقرار واحدهای صنعتی در شهرک های صنعتی با اولویت صنایع دانش بنیان و پیشرفته انتظار می رود سال 95 شاهد شکوفایی فعالیت های صنعتی در استان باشیم.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *