مذاکره با دو شرکت آلمانی برای تهیه تجهیزات پتروشیمی

15:53 - 27 فروردين 1395
کد خبر: ۱۶۰۸۲۷
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
مدیر بازار انجمن صنفی کارفرمایان صنعت پتروشیمی از مذاکره با دو شرکت آلمانی برای تهیه تجهیزات پتروشیمی خبر داد.
به گزارش مجید باطن گفت: مذاکرات جدیدی بین برخی از شرکت‌های پتروشیمی ایران و دو شرکت لینده و زیمنس از آلمان در حاشیه برگزاری نمایشگاه ایران پلاست انجام شد.

وی افزود: امروز مدیران و نمایندگان بخش خاورمیانه این دو شرکت آلمانی با مدیران صنایع پتروشیمی ایران در خصوص فروش برخی از تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز طرح‌های جدید صنعت پتروشیمی ایران دیدار و گفت‌وگو کردند.

مدیر بازار و روابط بین الملل انجمن صنفی کارفرمایان صنعت پتروشیمی تصریح کرد: مهمترین محور انجام گفت‌وگو با مدیران شرکت لینده و زیمنس ‌آلمان خرید برخی از تجهیزات پیشرفته مانند کمپرسورها، تجهیزات تولید محصولات پزشکی و ماشین آلات سی ان سی بود.

باطن با بیان اینکه در حال حاضر بالغ بر 70 درصد تجهیزات دوار مورد استفاده در صنایع پتروشیمی ایران توسط این دوشرکت معتبر آلمانی تامین می‌شود، گفت: گفت‌وگوهای دیگری با سه شرکت آلمانی و ایتالیایی برای فروش محصولات پلیمری و پتروشیمی انجاخم شده که شرکت دی بی اچ آلمان خواستار خرید سالانه 200 هزار تن پروپیلن و پلی پروپیلن از ایران شده است.

وی افزود: همچنین مذاکراتی با یک شرکت آلمانی ایتالیایی برای امضای قرارداد فروش محصولات چهار لایه پلی استایمری انجام شده که به زودی مدیرعامل شرکت شولر آلمان برای خرید محصولات پلی اتیلنی وارد تهران خواهد شد و این شرکت خواهان امضای قرارداد خرید سالانه 500 هزار تن انواع محصولات پلی اتیلن از ایران شده است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *