دیدار مسئولان قضایی خراسان رضوی با آیت الله علم الهدی

23:30 - 25 فروردين 1395
کد خبر: ۱۶۰۲۱۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
آیت الله علم الهدی گفت:شأن دستگاه قضایی بسیار بالاست و از این مجموعه خدوم انتظار می‌رود تا با تمام توان با جرایم و مفاسد اجتماعی و اقتصادی برخورد کند.
به گزارش گروه حقوقی و قضائی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان خراسان رضوی، آیت الله علم الهدی در دیدار با رئیس شورای قضایی و رئیس کل دادگستری و جمعی از مسئولان عالی قضایی خواستار استمرار اقدامات مؤثر و مثبت دستگاه قضایی در سال 95 شد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد که در دیدار با اعضاء شورای قضایی استان خراسان رضوی و شورای معاونان دادگستری و جمعی از مقامات و مسئولان قضایی سخن می‌گفت ضمن تقدیر از اقدامات مؤثر دستگاه قضایی در راستای انجام وظایف قانونی و مبارزه با مفاسد خواستار استمرار این حرکت در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و خواسته‌های مردم  شد.

آیت الله علم الهدی اقدامات دادگستری و سازمان‌های تابعه قوه قضائیه در استان را به ویژه در زمینه برخورد با جرایم خاص قابل توجه دانست و افزود: حفظ و ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با قانون شکنان و افرادی که مخل آسایش و آرامش عمومی هستند از خواسته‌های بحق مردم است که باید محقق شود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: شأن دستگاه قضایی بسیار بالاست و از این مجموعه خدوم انتظار می‌رود تا با تمام توان با جرایم و مفاسد اجتماعی و اقتصادی برخورد کند.

نماینده ولی فقیه با اعلام حمایت از اقدامات مجموعه قضایی افزود: به عنوان خادم مردم از هرگونه اقدامی که در جهت احقاق حقوق مردم و مبارزه با مفاسد اجتماعی و اقتصادی در چهارچوب شرع و قانون صورت بپذیرد قاطعانه حمایت خواهم کرد.
 آیت الله علم الهدی همچنین با اشاره به اقدامات بسیار خوبی که در زمینه رفع تصرفات در ارتفاعات جنوب مشهد و حاشیه کشف رود انجام شده از تمامی دستگاه‌های ذی ربط خواست تا در جهت زیباسازی و ساماندهی این مناطق به نحو مطلوب و با جدیت اقدام کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *