حمایت پلیس راهور تهران از کمپین حرکت بین خطوط رانندگان/برخی معابر برای حرکت بین دو خط مشکل هندسی دارد

12:34 - 23 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۸۹۲۴
جانشین رئیس پلیس راهور تهران گفت:تصمیم رانندگان تهرانی برای حرکت بین خطوط اقدام خوبی است که به کاهش تصادفات و روانی حرکت منجر می شود.
حمایت پلیس راهور تهران از تصمیم حرکت بین خطوط رانندگان/برخی معابر برای حرکت بین دو خط مشکل هندسی دارد

سرهنگ حسن عابدی در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه با اشاره به اینکه پلیس موافق کمپین حرکت بین خطوط است گفت: پیش از اینکه کمپین رانندگی بین خطوط در میان خودروهای شخصی راه اندازی شود،تعدادی از خودروهای سنگین این موضوع را انجام داده بودند. پلیس موافق هر گونه اقدام فرهنگ ساز در حوزه حمل و نقل ترافیک و کاهش تلفات رانندگی است.

وی ادامه داد: موضوع آموزش و فرهنگ سازی در دستور کار پلیس راهور تهران قرار دارد و همانگونه که می بینید خوشبختانه این مسائل توانسته آمار  تصادفات و تلفات را کاهش دهد.

جانشین پلیس راهور تهران در خصوص حرکت بین خطوط خودروها گفت: این موضوع علاوه بر هماهنگی نیاز به اصلاح هندسی معابر دارد. متاسفانه برخی اشکالات هندسی در خیابانها و معابر شهر باعث می شود که نظم ترافیکی به هم بخورد.به نظر می رسد مردم نیز با اقدامات فرهنگ ساز پلیس به این نتیجه رسیدند که حرکت بین خطوط می تواند در کاهش سوخت و روانی ترافیک موثر باشد.

عابدی بر شمردن محاسن حرکت بین خطوط در معابر بزرگراهی و خیابان ها گفت: کاهش تصادفات، امنیت روانی رانندگان، سرعت بالا در حرکت ترافیکی و برقرار شدن نظم خاص رفت و آمد از محاسن حرکت بین خطوط است. هر چه تغییر مسیر ناگهانی کاهش یابد ترافیک حرکت روان تر می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *