رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برنامه ریزی برای شعب دادگاه‌ها و دادسراها بر اساس کیفیت کار

12:00 - 20 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۷۳۶۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
حجت الاسلام و المسلمین تقوی فرد گفت: دادگستری استان مازندران برای هر یک از شعب دادگاه‌ها و دادسراها براساس کیفیت کار از لحاظ تعداد پرونده‌ها، برنامه خاص در نظر گرفته تا قضات و کارکنان شعب بر اساس برنامه پیش بینی شده عمل کنند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی تقوی فرد در نشست صمیمی که با حضورقضات و کارکنان دادسرای مرکز استان در دادسرای ساری برگزارشد با تبریک سال جدید، به شعار سال 95 " اقتصادمقاومتی،اقدام و عمل  که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده اشاره کرد  و گفت:سهم دستگاه قضایی در تحقق این شعارمهم کم نیست.دستگاه قضایی با سرعت بخشیدن به رسیدگی در پرونده ها می تواند هزینه هایی که دولت از این بابت متقبل می شود کاهش دهد.

وی  با اشاره به سفر رسمی رییس قوه قضاییه سال گذشته  به استان مازندران، سال 94 را سالی پرخیر و برکت برای مردم استان و دستگاه قضایی دانست و افزود: نتایج این آثار و برکات ان شاءالله تا پایان سال جاری به بار خواهد نشست.

وی ابراز امیدواری کرد در سایه این حمایتها شاهد جبران کمبودها در بخشهای کادر قضایی و اداری و تجهیزات و امکانات در استان باشیم.

تقوی فرد با اشاره به نقش برنامه ریزی دررسیدن به موفقیت گفت:امسال هم مانند سال گذشته دادگستری استان مازندران برای هر یک از شعب دادگاه ها و دادسراهای استان براساس کیفیت کار از لحاظ تعداد پرونده ها،برنامه خاص در نظر گرفته تا قضات وکارکنان شعب بر اساس برنامه پیش بینی شده عمل کنند.

این مقام قضایی به سلیقه ای عمل نکردن دادگستری استان درنقل و انتقالات نیرو اشاره کرد و گفت: به این منظور کمیسیونی متشکل از چهار نفر از معاونین تشکیل شده که با توجه به توان،مهارت،دانش و سابقه افراد و براساس ضوابط و عادلانه به توزیع نیروها در سطح استان اقدام می کنند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *