یکی از مهمترین وظایف هر دستگاهی، صیانت از نیروی انسانی است

23:30 - 17 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۶۴۱۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
محمدرضا عرشیان گفت: یکی از مهمترین وظایف هر دستگاهی، صیانت از نیروی انسانی است که باید با ارتقای سطح اعتقادی و تعالی دانش و فرهنگ دینی و سازمانی کارکنان این امر را موجب شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضائی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان یزد، با استقبال و حضور گرم کارکنان اداری و قضایی دادگستری استان یزد، اردوهای زیارتی و آموزشی مشهد مقدس برگزار شد.

معاون فرهنگی دادگستری استان یزد در حاشیه برگزاری اردوهای زیارتی و آموزشی قوه قضاییه در مشهد مقدس گفت: این اردوها ابتکار بسیار خوبی است که با اغتنام از یک فضای مناسب معنوی و مذهبی، فرصت آموزشی بسیار ارزشمندی را برای کارکنان دستگاه قضایی و خانواده آنان مهیا می‌نماید.

محمدرضا عرشیان اظهار داشت: مشارکت پویا و پیگیری مستمر کارکنان و خانواده آنان از برگزاری کلاس‌ها نشان از بازخورد مناسب و مثمر ثمر و در جهت تحقق اهداف تعیین شده را دارد.

وی انتخاب اساتید صاحب نام و مجرب برای این کلاس‌ها را نقطه قوت این اردوهای آموزشی دانست و بیان داشت: بیان مسائل مبتلابه روز در حوزه خانواده، رسانه ، فضای مجازی، سیاست و بصیرت از جمله موضوعاتی است که در این کلاس‌ها مطرح و مورد اقبال کارکنان قرار می گیرد.

این مقام قضایی با اشاره به سختی کار در دستگاه قضایی و شرایط خاص حاکم بر کارکنان این دستگاه خاطرنشان کرد: باید با تداوم این اردوهای زیارتی و آموزشی و همچنین دعوت از اساتید به نام این کلاس‌ها و تشکیل جلسات مشابه در استان‌ها، مانع از ایجاد روزمرگی در کارکنان شد.
معاون فرهنگی دادگستری تصریح کرد: یکی از مهمترین وظایف هر دستگاه صیانت از نیروی انسانی است که باید با ارتقای سطح اعتقادی و تعالی دانش و فرهنگ دینی و سازمانی کارکنان این امر را موجب شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *