محور فعالیتها تحقق انتظارات مردم است/ کاهش ورودی پرونده ها به شعب تعزیرات حکومتی/ 30 هزار بازرسی مشترک نظارتی در نوروز

20:30 - 16 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۵۹۳۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
جمشیدی از برگزاری موفق بیش از سی هزار بازرسی های مشترک نظارتی در ایام نوروز خبر داد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سازمان تعزیرات حکومتی، علیرضا جمشیدی در جمع کارکنان ستاد مرکزی سازمان تعزیرات حکومتی از برگزاری موفق بیش از سی هزار بازرسی های مشترک نظارتی در ایام نوروز خبر داد.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی افزود: با توجه به نامگذاری امسال به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی، وظایف سازمان تعزیرات حکومتی بسیار سنگین تر شده است و می باید برنامه ها و اقدمات بسیار جدی تر پیگیری شوند.

جمشیدی با اشاره به آمار بیش از سی هزار بازرسی های مشترک نظارتی در ایام نوروز اظهار داشت: محور فعالیتهای ما دغدغه های اساسی مردم است و تلاش های بسیاری انجام شد تا این دغدغه ها در قالب گشتهای مشترک نظارتی در سطح صنفی و غیر صنفی محقق شد و این درحالی است که این بازرسی ها در زمان مشابه سال گذشته تنها دوازده هزار مورد بود.

رییس سازمان تعزیرات حکومتی وضعیت نظارت بر بازار میوه را در ایام نوروز موفق و موثر توصیف کرد و افزود: در سال 95 گشتهای مشترک نظارتی تقویت خواهند شد و تلاش می کنیم تا انتظارات شهروندان به نحو شایسته برآورده شوند.

دکتر جمشیدی ضمن اشاره به کاهش ورودی پرونده ها به شعب تعزیرات حکومتی، خاطر نشان کرد: زمانی که اقدامات پیشگیرانه خصوصا گشتهای مشترک نظارتی در سطح جامعه به نحو بایسته انجام شود، پرونده های ورودی به شعب کاهش می یابد و این امر بیانگر تقویت فعالیتهای سازمان می باشد.

وی در خصوص وضعیت اطلاع رسانی عملکرد سازمان تعزیرات حکومتی بویژه گشتهای مشترک نظارتی در سطح رسانه ها گفت: اطلاع رسانی انجام شده از فعالیتهای سازمان تعزیرات حکومتی در ایام نوروز بسیار قوی و شایسته بوده  و این نوع اقدامات در خور قدردانی است. همچنین باید از اهتمام رسانه ها بخصوص رسانه ملی در اطلاع رسانی تقدیر نمود.

 وی همچنین گفت: در سال گذشته برنامه های سازمان تعزیرات حکومتی در سطح ستادی و عمدتا در محور برنامه ریزی بود و در سال جدید این برنامه ها در محور فعالیتها و عملکرد ادارات کل استانی می باشند و لازم است در این حوزه ها برنامه ریزی های عمیق و شایسته ای انجام گیرد.

انتهای پیام/




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *