احداث و تکمیل پایانه های مترو در سال جدید

20:10 - 14 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۴۸۷۶
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو گفت: احداث و تکمیل پایانه های ایستگاههای مترو اولویت مهم در سال جدید است.
به گزارش گروه جامعه ، دكتر محسن نایبی در اولین جلسه مدیران شركت بهره برداری مترو تهران با  اشاره به نامگذاری سال به نام "اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل " اظهار داشت: تلاش می كنیم تا این شعار و پیام را در حوزه مترو به بهترین شكل اجرا كنیم و بر اساس خط مشی مقام معظم رهبری به سوی اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل حركت كنیم.
 
وی با بیان اینكه اولین شرط لازم برای تحقق این هدف باور ما است افزود: باید نگاه ما به مسائل اقتصادی متفاوت باشد بخصوص در ساخت داخل؛ چرا كه طبق فرمایشات رهبری ما باید تولید داخلی را احیا كنیم.
 
نایبی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینكه دشمن تلاش می كند تا این باور را برای دیگران به وجود بیاورد كه نظام اسلامی كار آمدی ندارد خاطرنشان كرد: هر كجا هستیم باید برای حكومت اسلامی زحمت بكشیم و با نیرویی مضاعف و شعار اقتصاد مقاومتی،  اقدام و عمل؛ كارها را به سرعت و با دقت پیش ببریم.
 
مدیرعامل شركت بهره برداری مترو تهران همچنین به سرویس دهی منظم و تلاش شبانه روزی پرسنل مترو در نوروز اشاره كرد و گفت: از همكارانی كه تمام تعطیلات را در سر كار خود حاضر شدند تا خدمات رسانی به طور كامل به شهروندان انجام شود، تشكر می كنم.
 
 نایبی با اشاره به اینكه برپایی نمایشگاه "مشاركت تولیدگران داخلی در صنعت مترو" از دستاوردهای این شركت در سال 94 بود افزود: برای اجرایی شدن فرمایشات مقام معظم رهبری در مترو باید یك قرارگاه جهادی ساخته شود و جلسات مرتب برگزار شود.
 
مدیرعامل شركت بهره برداری مترو تهران  تصریح كرد: در حال حاضردارای  180 كیلومتر مترو با 100 ایستگاه هستیم و  وظایفی كه بر عهده ماست سنگین ترشده است.
 
مدیرعامل شركت بهره برداری مترو تهران با تقدیر از بخش های مختلف اظهار داشت: فعالیت های خوبی در سال 94 صورت گرفته ونوع خدمات رسانی ما در ایستگاه ها رضایت مندی شهروندان را به همراه داشته است. این امر را به خوبی در تماس های مردمی كه با 1888 و 137 صورت گرفته می توان دید.
 
وی گفت: از جمله اهداف مترو در سال 95 می توان به احداث و تكمیل پایانه ها، اصلاح حركت در راستای رضایت مندی شهروندان، پایین آوردن فاصله گذر حركت قطارها و ایجاد امنیت و آرامش بیشتر برای مسافران اشاره كرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *