بانوان باید در ارائه طرحهای اجرایی و پژوهشی نقش فعالتری داشته باشند

20:30 - 14 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۴۸۴۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
جمشیدی گفت: پتانسیل بانوان شاغل در سازمان تعزیرات حکومتی بسیار بالا است و این همکاران باید در ارائه طرحهای اجرایی و پژوهشی نقش فعال تر و کارآمدتری را ایفا کنند.
به گزارش گروه حقوقی و قضائی به نقل از روابط عمومی پایگاه اطلاع رسانی سازمان تعزیرات حکومتی، علیرضا جمشیدی که به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن و مادر در جمع بانوان شاغل در این سازمان سخن می گفت، ضمن مروری بر فضایل حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها افزود: پاکدامنی، عفت، از خودگذشتگی و ایثار، عبادت کامل و تهجد عمیق، دفاع عالمانه از ولایت به حق امیر المومنین علی علیه السلام از جمله مولفه های شخصیتی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها می باشد که جا دارد بصورت عمیق و مفصل به بحث و تحقیق گذارده شود. 

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی تصریح کرد: هیچ کس به مردم نگفته که فرزندانشان را زهرا یا فاطمه نامگذاری کنند، کسی به رزمندگان ما در زمان دفاع مقدس نگفته بود که پیشانی بندهای مربوط به نام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را استفاده کنند. این مسائل و شواهد بیانگر این حقیقت است که حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها نوری است که در باطن بشریت قرار دارد.

جمشیدی در ادامه سخنانش با اشاره به فعالیت بخش مشاوره بانوان در سازمان تعزیرات حکومتی گفت: پتانسیل بانوان سازمان تعزیرات حکومتی بسیار بالا است و این همکاران باید در ارائه طرحهای اجرایی و پژوهشی نقش فعال تر و کارآمدتری را ایفا کنند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *