تشکیل 553 پرونده تخلف صنفی در طرح کشیک نوروزی

6:05 - 14 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۴۳۸۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از تشکیل 553 پرونده تخلف صنفی در طرح کشیک نوروزی این اداره کل از 16 اسفند 94 تا 9 فروردین 95 خبر داد.
به گزارش گروه حقوقی و قضائی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان تعزیرات حکومتی، سیدمرتضی مدنی فدکی گفت: 773 مورد بازرسی این اداره کل در طرح کشیک نوروزی از واحدهای صنفی در استان صورت گرفته که تعداد 553 پرونده تخلف تشکیل شده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی  سیستان و بلوچستان ادامه داد: میزان جریمه نقدی متخلفان هشت میلیارد و 93 میلیون و 811 هزار ریال بوده که این تعداد پرونده در شعبه های اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان رسیدگی شده است.
وی افزود: 74 اکیپ ثابت و سیار برای طرح نوروزی در استان به منظور کنترل و نظارت مطلوب بر بازار در نظر گرفته شده است و هدف از اجرای این طرح حمایت از حقوق مصرف کنندگان، تولید کنندگان و جلوگیری از قاچاق کالا و ارز است.
مدنی فدکی تصریح کرد: بیشترین پرونده های تخلف صنفی تشکیل شده در این مدت در سیستان و بلوچستان به ترتیب مربوط به گرانفروشی، عدم ارائه فاکتور و درج نکردن قیمت بوده است.
وی خاطر نشان کرد: فروشگاه های پوشاک، رستوران ها و سوپر مارکت های استان به ترتیب بیشترین تخلفات صنفی را در این مدت داشته اند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *