بازدید وزیر کشور از پلیس راه محور ملک آباد مشهد

13:36 - 03 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۲۰۸۰
وزیر کشور با حضور در محل پلیس راه محور ملک آباد مشهد از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات به مسافران ورودی به استان قرار گرفت.
به گزارش گروه جامعه ،عبدالرضا رحمانی فضلی به همراه مرتضی رحمانی موحد و جمعی از مسئولان استان خراسان رضوی، روئسای کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان و مدیران و معاونین اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، از این محور بازدید کرد. 

وزیر کشور در این بازدید از نزدیک در جریان آخرین وضعیت ارائه خدمات به زائران و مسافران ورودی به مشهدالرضا (ع) قرارگرفت. 

وی در این بازدید بر ارائه خدمات شایسته به زائران امام هشتم (ع)، تاکیدکرد. 

در این بازدید همچنین مرتضی رحمانی موحد رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور نیز با اشاره به اهمیت استان خراسان رضوی و علاقه‌مندی مردم برای سفر به مشهد مقدس گفت: خوشبختانه برنامه ریزی‌ها و تمهیدات اندیشیده شده در رابطه با خدمت رسانی به مسافران ورودی به مشهد خوب و مناسب است. 

وی افزود: با توجه به اهمیت مشهد مقدس و حضور میلیونی زائرن و مسافران در این شهر معنوی برنامه ریزی‌ها باید با قوت و شدت بیشتری دنبال شود. 

رحمانی موحد خاطرنشان کرد: خوشبختانه همکاری و هماهنگی بسیار مناسبی بین دستگاه‌های مختلف عضو ستاد اجرایی خدمات سفر در این استان وجود دارد که این موضوع می‌تواند به ارائه خدمات شایسته به زائران امام علی ابن موسی الرضا (ع)، کمک کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *