رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تمام اقوام ایرانی در میدان آزادی دور هم جمع می‌شوند

11:22 - 03 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۲۰۱۹
شهردار منطقه ۹ گفت: همزمان با ایام نوروز ۹۵، سومین جشنواره اقوام ایرانی در میدان آزادی برپا می‌شود تا تمام اقوام ایرانی در میدان آزادی دور هم جمع شوند.
به گزارش گروه جامعه ، حمید محسنی در بازدید از ستادگردشگری شهر تهران با اشاره به برپایی سومین جشنواره اقوام ایرانی در راستای طرح مه‌مان طهران گفت: این جشنواره با ۲۵ غرفه فرهنگی، ورزشی و سلامت و برپایی چادر اقوام عشایر لرستان، فارس و بندر ترکمن پذیرای تهرانی‌ها و مسافرین نوروزی است. 

وی با اشاره به اینکه اقوام بسیاری در شهر‌ها و روستاهای کشورمان زندگی می‌کنند و هریک از این اقوام، آداب و رسوم خاص خود را دارند، اشاره کرد: برای آشنایی با این سنت‌ها، کافیست که شهروندان و گردشگران به میدان آزادی رفته و قومیت‌های مختلف را از نزدیک ببینند. 

محسنی در خصوص استقبال و اسکان مسافرین نوروزی در منطقه نه نیز گفت: براساس تمهیدات بعمل آمده مدرسه هیئت امنایی بلال حبشی جهت اسکان مسافرین نوروزی در نظر گرفته شده و ۲۰ کلاس این مرکز آماده پذیرایی از مسافرین است. 

شهردار منطقه ۹ همچنین با اشاره به تشکیل ستاد گردشگری نوروز ۹۵ گفت: ایستگاه‌های اطلاع رسانی مسافرین نوروزی در ۵ نقطه منطقه جانمایی شده و محصولات فرهنگی ویژه نوروزی در این مراکز توزیع می‌شود. 

به گفته محسنی، مردم می‌توانند به نقاط گردشگری منطقه، برج آزادی، بوستان المهدی (عج) و بارگاه مقدس امامزادگان عبدالله و زید (ع) مراجعه و از خدمات این مراکز استفاده کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *