رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کاهش 52 درصدی جرایم در روز 28 اسفند

19:30 - 29 اسفند 1394
کد خبر: ۱۵۱۴۳۶
رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی گفت: جرایم در روز 28 اسفند نسبت به سال گذشته 52 درصد کاهش یافت.
به گزارش گروه جامعه ، سردار محمد شرفي در جلسه قرارگاه نوروزي ابوذر با گرامي داشت ياد و خاطره شهداي انقلاب، دفاع مقدس و عرصه نظم و امنيت، و با تبريک  روز 29 اسفند ؛ روز ملي شدن صنعت نفت اظهار کرد:امروزه ذخاير مادي و زير زميني يکي از منايع قدرت در کشورها محسوب مي شود.
 
وي با بيان اينکه خوشبختانه با توجه به اقليم و موقعيت جغرافيايي ، ايران اسلامي از ذخاير مادي و زير زميني غني برخوردار است، افزود:بايد با مديريت صحيح از اين منابع طبيعي به نحو مطلوب و بهينه بهره برداري کنيم.
 
رئيس پليس پيشگيري ناجا در ادامه با اشاره به فرا رسيدن ايام نوروز، از آماده باش کارکنان اين پليس در راستاي خدمات دهي به شهروندان خبر داد و گفت : پليس پيشگيري امسال نيز چون سنوات گذشته ، با به کارگيري همه ظرفيت خود در حوزه انساني و استفاده از تمام امکانات در راستاي ارتقاء امنيت تلاش خواهد کرد.
 
سردار شرفي با اشاره به نقش اثرگذار کارکنان اين پليس در ارتقاء امنيت و خدمات دهي به مردم، به مقايسه آماري تاثير عملکرد کارکنان اين پليس در کاهش جرايم نسبت به مدت مشابه در سال 93 پرداخت.
 
کاهش 52 درصدي سرقت در 28 اسفند
 
عالي ترين مقام انتظامي پليس پيشگيري گفت : وقوع جرايم در بيست و هشتمين روز اسفند 94 در مقايسه با 28 اسفند سال گذشته ، با 52 درصد کاهش همراه بوده است.
 
وي همچنين از کاهش 18 درصدي سرقت در 28 اسفد امسال نسبت به زمان مشابه در سال گذشته خبر داد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *