سردار کارگر اسامی یادمان‌های جدید دفاع مقدس را مشخص کرد

15:30 - 01 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۱۴۲۴
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اسامی یادمان‌های جدید دفاع مقدس را که قرار است در سال 95 به بهره‌برداری برسد، اعلام کرد.
سردار کارگر اسامی یادمان‌های جدید دفاع مقدس را مشخص کردبه گزارش گروه سیاسی ، سردار بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس درباره یادمان‌های جدیدی که قرار است آماده پذیرایی از زائران سرزمین‌های نور شود، اظهار داشت: مصوب شده سه یادمان جدید در کرمانشاه، آبادان و جاده خرمشهر اهواز ایجاد شود، تا زائران سرزمین‌های نور از این یادمان‌ها نیز بازدید به عمل آورند.

وی اولین یادمان را یادمان «شیخ صله» جوانرود در کرمانشاه ذکر کرد و افزود: یادمان شیخ صله محلی است که تعداد زیادی از رزمندگان در عملیات‌های مختلف در این مکان شیمیایی شدند و برخی عملیات‌های مهم نیز در این منطقه صورت گرفته است.

سردار کارگر ادامه داد: یادمان دوم «ذوالفقاریه» در آبادان است؛ که البته هم‌اکنون زائران راهیان نور از این محل بازدید می‌کنند و بسیاری از کارهای ساخت یادمان ذوالفقاریه انجام شده و امیدواریم سال آینده آماده پذیرایی از زائران شود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پایان گفت: یادمان سوم نیز در جاده خرمشهر اهواز به نام «یادمان بیت‌المقدس» است؛ که پیش بینی شده این یادمان نیز در سال آینده به بهره‌برداری برسد.

تاکنون 54 یادمان مربوط به دفاع مقدس پذیرای زائران سرزمین‌های نور است؛ که با اضافه شدن این سه یادمان جدید تعداد یادمان‌ها به 57 یادمان می‌رسد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *