پیروانی: چرا باید بهانه به کی‌روش بدهیم/ باید هر کجای دنیا عربستانی‌ها را ببریم

12:29 - 26 اسفند 1394
کد خبر: ۱۵۰۴۰۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیر ورزشی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: می‌گویم چرا باید به دلیل امکانات بهانه به کی‌روش بدهیم؟ بهتر است امکانات مناسب را فراهم کنیم.
به گزارش گروه ورزشی ، افشین پیروانی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی در خصوص وضعیت امکانات زمین پژوهشگاه صنعت نفت اظهار داشت: در این شرایط زمین پژوهشگاه صنعت نفت بهترین زمینی است که در اختیار تیم ملی قرار گرفته و باید از مسئولان این پژوهشگاه تشکر کنیم. آنها کمال همکاری را با تیم ملی کردند و در این شرایط امکانات مناسبی برای تیم ملی فراهم کرده‌اند.

وی در خصوص اینکه کنار زمین تیم ملی آزمایشگاه کود است و این مسئله برای بازیکنان مشکل ایجاد نمی‌کند، عنوان کرد: کنار زمین گلخانه است. چون تاکنون کسی به این زمین نیامده بود و پژوهشگاه میزبان تیمی نبوده است، قول همکاری در اسرع وقت را دادند. شرایط به گونه‌ای است که حتی به نوعی پشت دروازه‌ها تور نیست. باز در این شرایط و وضعیت خدا را شکر که به ما زمین خوبی دادند و امکانات خوبی در اختیار ماست.

مدیر ورزشی تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص اینکه آیا کی‌روش از این امکانات رضایت دارد یا نه، اظهار داشت: ما برای پیدا کردن زمین تمرین مشکل داشتیم و زمین مناسبی برای برگزاری تمرینات تیم ملی نبود، اما کی‌روش وقتی امکانات و شرایط اینجا را دید، تصمیم گرفت تمرینات تیم ملی در اینجا برگزار شود. در شرایط فعلی از این زمین رضایت داریم.

پیروانی در پاسخ به این سؤال که بهتر نبود امکانات بهتری برای تیم ملی فراهم می‌شد و همین زمین پژوهشگاه هم شرایط خوبی برای تیم ملی ندارد، گفت: وقتی ادعا داریم که در رنکینگ اول آسیا هستیم، تیم بزرگی داریم و تفکرمان رفتن به جام جهانی 2018 روسیه است، باید تفکرمان هم جهانی باشد. درست است اینجا امکانات حرفه‌ای ندارد، اما مسئولان پژوهشگاه قول دادند که امکانات مناسب را در اردوهای بعدی فراهم کنند. زمین آکادمی ملی فوتبال 40 سال است که مورد استفاده قرار گرفته و دیگر مورد استفاده نیست.

وی افزود: اگر صحبتی می‌کنم، نه اینکه بخواهم از مسئولان انتقادی کرده باشم ‌بلکه می‌گویم چرا باید به دلیل امکانات بهانه به کی‌روش بدهیم؟ بهتر است امکانات مناسب را فراهم کنیم تا بهانه‌ای نباشد. اگر قرار است تیم ملی امکانات داشته باشد، باید از همه لحاظ شرایط مهیا شود. ان‌شاءالله در آینده این شرایط عملی شود و امکانات بهتری در اختیار تیم ملی قرار بگیرد.

مدیر ورزشی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره رأی AFC در خصوص مناقشه فوتبالی ایران و عربستان و رأیی که به سود سعودی‌ها صادر شده است، گفت: مطمئناً منِ افشین پیروانی در این خصوص تصمیم‌گیرنده نیستم، اما نظرم را می‌گویم. با مسائلی که به وجود آمده بود و شرایطی که پیش رفت، این اتفاقات قابل پیش‌بینی بود. اکنون هم در تمرین تیم ملی برخی دوستان می‌گفتند با این رأی بهتر است نرویم و از مسابقات کنار بکشیم، اما این موضوع محرومیت و عواقب دارد.

وی تصریح کرد: در آینده تیم ملی با عربستان هم ممکن است بازی داشته باشد و این اتفاقات به ضرر فوتبال ایران خواهد شد. ما باید تیم‌های‌مان را تقویت کنیم و هر جای کره خاکی که برای ما بازی گذاشتند تیم‌های عربستانی را شکست بدهیم. عربستان هر کجا بازی بگذارد عرق ملی و تعصب ما ایرانی‌ها جوابگوست.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *