گرامیداشت یاد شهدا انقلاب یکی از وظایف همیشگی ماست

18:00 - 25 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۹۸۰۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
محبی گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا انقلاب و دفاع مقدس یکی از وظایف همیشگی ماست.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی زندانهای استان ایلام، مسئولین زندانهای استان ایلام در روز بزرگداشت شهدا، از خانواده های شهدا کارکنان زندانهای این استان تجلیل کردند.

اکبر محبی مدیرکل زندانهای استان ایلام در این خصوص اذعان داشت: شهدا، حیثیت خون را فریاد زدند، تا ما گوشت و پوستمان را از جرعه عطش و شور بپرورانیم. شهدا، همه تعلقات را از خود بریدند و خود را مسافر آسمان کردند، تا گذرگاه بودن دنیا را اثبات کرده باشند و راز آزادی را بریدن از خویش، ثبت کرده باشند.

وی گفت: گرامیداشت یاد وخاطره شهدا انقلاب و دفاع مقدس یکی از وظایف همیشگی ماست ،چرا که این شهدا با خون فشانی و نثار جان خویش آزادی واستقلال را برای ما به ارمغان آوردند و با خون پاک خود نهال انقلاب را آبیاری کردند و موجبات برکت و رحمت را برای مردم ایران فراهم کردند.

محبی انقلاب اسلامی ایران رابرگرفته ازاندیشه‌های ناب اسلامی به رهبری معمار کبیرانقلاب حضرت امام خمینی (ره )خواندکه باخون شهدای گرانقدر وایثارگری رزمندگان وجانبازان بیمه شده است و با همت ملتی که گوش به فرمان ولایت فقیه رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای هستند، توطئه های دشمنان آسیبی به این مملکت نمی رساند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *