اقتدار و عزت نظام مدیون ایثار شهیدان و صبر خانواده معظم شهداست

1:20 - 22 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۷۵۳۹
دسته بندی: سیاست ، عمومی
استاندار قم با صدور پیامی فرا رسیدن 22 اسفند روز شهدا را گرامی داشت و گفت: اقتدار، عزت، استقلال، رفاه و آسایش امروز خود را مدیون ایثار شهیدان و صبر و وفای خانواده‌های معظم شهدا هستیم.
اقتدار و عزت نظام مدیون ایثار شهیدان و صبر خانواده معظم شهداست

به گزارش گروه سیاسی ،استاندار قم با صدور پیامی فرا رسیدن 22 اسفند روز شهدا را گرامی داشت و گفت: اقتدار، عزت، استقلال، رفاه و آسایش امروز خود را مدیون ایثار شهیدان و صبر و وفای خانواده‌های معظم شهدا هستیم.

در پیام مهدی صادقی آمده است: شهادت بالاترین فضیلت الهی و زیباترین ارمغان آسمانی است که نصیب شهداء این پاک‌ترین بندگان خدا و جهادگران و مجاهدان مخلص راه حق می‌شود.

انسان‌های پاک سرشتی که با تأسی به سرور و سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و در لبیک به ندای ملکوتی مولای خویش، سر ارادت بر آستان حضرت ربوبیت ساییده و گوی سبقت را از ملائک ربودند و شهد شیرین شهادت را چشیدند و با «نفسی مطمئنه» به مقام و مرتبت «راضیة مرضیة» رسیدند.

مجاهدانی که در کارزار دفاع مقدس، جان خویش را در کف اخلاص گذاشتند و خالق ناب‌ترین و باشکوه‌ترین جلوه‌های ایثار و شهادت و پایمردی شدند. شهیدانی که به عنوان ستاره‌های درخشان و گنجینه‌های ارزشمند تاریخ امروز و نسل فردای ما، یاد و نام جاودانشان، زینت بخش کتاب زرین سراسر حماسه و سرافرازی مردمان این سرزمین و راه پرفروغشان همچون چراغ فروزانی برای همیشه تاریخ بر تارک عرش می‌درخشد.

مردان مردی که در راه عزت، شرف و کیان اسلام، انقلاب و ایران سرافراز، تا آخرین قطره خون پاکشان، شجاعانه و مردانه قامت راست کردند و استقلال، آزادی و حیات عزتمندانه را برای این کشور و ملت بزرگ به ارمغان آوردند.

در ادامه این پیام تصریح شده است: نام‌گذاری روز 22 اسفند به‌نام «روز بزرگداشت شهدا»، فرصت ارزنده‌ای است برای تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و رسیدن به این باور مهم است که اقتدار، عزت، استقلال، رفاه و آسایش امروز خود را مدیون ایثار شهیدان و صبر و وفای خانواده‌های معظم شهدا هستیم.

فرصتی ناب برای اندیشیدن در این واقعیت که رمز پیروزی و دوام و بقاء انقلاب اسلامی و عزت، صلابت و اقتدار خیره کننده این نظام در طول 37 سال حیات پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تمام پیشرفت‌ها و داشته‌هایمان در این سال‌ها همه و همه، مدیون ایثار و جانفشانی شهیدان والامقام و فداکاری‌های ایثارگران معزز بوده و باید همواره قدردان و شاکر این عزیزان باشیم.

در این پیام آمده است: اینجانب ضمن بزرگداشت این روز ارزشی بزرگ، یاد و خاطره همه شهیدان والا مقام ایران اسلامی به ویژه 6 هزار شهید عزیز و گلگون کفن استان مقدس قم را گرامی داشته و با ارج نهادن به صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ارجمند که به حق چشم و چراغ این ملت هستند، از درگاه ایزد منان، مجد و عظمت روزافزون ایران اسلامی و اعتلای هر چه بیشتر مقام رفیع شهیدان همیشه جاودان تاریخ و امام بزرگوار شهیدان را مسئلت دارم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *