رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

هیدینگ: گل زلاتان آب‌ سردی بر پیکر چلسی بود

10:11 - 20 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۷۱۰۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال چلسی گفت: به نظرم چلسی در حال حاضر در دوره انتقال خود قرار دارد

به گزارش گروه ورزشی ، گاس هیدینگ بعد از شکست خانگی 2 بر یک مقابل پاری‌سن‌ژرمن و حذف از لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: ما در دقایق ابتدایی خوب بازی نکردیم و این باعث شکست‌مان بود.

وی ادامه داد: از این نتیجه بسیار ناامید هستم. زمانی وارد زمین شدیم در 15 دقیقه اول خوب بازی نکردیم و فشار زیادی را به حریف نیاوردیم. این در حالی است که پاری‌سن‌ژرمن تیمی است که بسیار خوب حفظ توپ می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال چلسی افزود: در نیمه دوم تمام سعی خود را کردیم تا نتیجه را 2 بر یک کنیم و بازی را به تساوی بکشانیم ما در نیمه دوم فرصت‌های زیادی داشتیم تا دروازه حریف را باز کنیم اما خوب استفاده نکردیم . با گل زلاتان آب‌ سردی بر پیکر ما ریخته شد.

هیدینگ در خصوص مصدومیت دیگو کاستا و هازارد هم گفت: الان نمی‌توانیم در مورد مصدومیت آنها صحبت کنیم. هازاد در این دیدار از ناحیه لگن احساس ناراحتی می‌کرد، کاستا هم تمام سعی خود را انجام داد اگر چه در آمادگی کامل به سر نمی‌برد.

وی در پایان درباره اینکه چلسی بعد از سال 2002-2003 برای اولین بار سهمیه اروپا برای سال آینده را کسب نکرده است، اظهار داشت: به نظرم چلسی در حال حاضر در دوره انتقال خود قرار دارد یعنی باید در اندیشه بازگرداندن آنچه که از دست داده باشد. کسب رتبه چهارم در لیگ جزیره دشوار است چون فاصله زیادی از نظر امتیازی میان تیم‌ها وجود دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *