اجرای طرح قاضی مدرسه در بیش از 300 مدرسه

9:20 - 18 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۵۹۸۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
مرتضوی از اجرای طرح قاضی مدرسه در بیش از 300 مدرسه مشهد خبرداد و گفت: یکی از طرح های موفق انجام شده در سال 94 طرح قاضی مدرسه بود که از سالها پیش در مشهد مقدس کلید خورد و این طرح به دلیل آثار و برکات فراوان آن در دیگر استانهای کشور نیز اجرا شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، سید امیر مرتضوی از اجرای طرح قاضی مدرسه در بیش از 300 مدرسه مشهد خبر داد.

رئیس حوزه ریاست دادگستری خراسان رضوی در جلسه شورای مدیران حوزه پیشگیری در مجتمع قضایی ولایت مشهد با اشاره به سیاستهای اصولی دادگستری استان در زمینه پیشگیری از وقوع جرم افزود: با حمایت های رئیس کل دادگستری استان شاهد کسب موفقیت های خوبی در این زمینه بوده ایم و بحمدالله و با عنایت امام هشتم (ع) استان خراسان رضوی در زمینه پیشگیری از وقوع جرایم در سطح کشور سرآمد و پیشرو است.

وی با اشاره به برخی اقدامات این معاونت در سال 94 گفت: یکی از طرح های موفق انجام شده در این سال طرح قاضی مدرسه بود که از سالها پیش و در مشهد مقدس کلید خورد و به دلیل آثار و برکات فراوان آن در دیگر استانهای کشور نیز اجرا شد.

وی خاطر نشان کرد: در سال 94 و از ابتدای سال تحصیلی 95-94 و با استفاده از قضات مجرب، قضات باتجربه و بازنشسته، وکلا و مشاوران محترم موفق شدیم با رویکرد آگاهی بخشی و ارتقاء آگاهیهای عمومی و حقوقی در بیش از 300 مدرسه جلسات بسیار خوبی برگزار کنیم که مورد استقبال نیز قرار گرفت.

سید امیر مرتضوی اضافه کرد: این اقدامات در سالهای اخیر در راستای اجرای تفاهم نامه فی مابین آموزش و پرورش و دادگستری استان در حال انجام است و از تعامل مطلوب مدیر کل آموزش و پرورش استان تقدیر می کنیم.

 وی افزود: اقدامات در حوزه مدارس برای 4 گروه هدف دانش آموزان، اولیاء، مربیان و مشاورین ساماندهی شده و انشاء الله در سال 95 نیز با قدرت و قوّت ادامه خواهد یافت.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *