قوه قضائیه در صیانت از حقوق بیت‌المال با کسی تعارف ندارد

9:59 - 17 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۵۴۸۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
غضنفرآبادی با بیان اینکه دستگاه قضا در پرونده بابک زنجانی یک بار دیگر نشان داد که در برخورد با مفسدین اقتصادی نفوذ‌ناپذیر است گفت:صدور حکم اعدام برای بابک زنجانی هشداری است به برخی دانه‌درشت‌ها، که مراقب باشند تا حقوقی از بیت‌المال ضایع نشود.
قوه قضائیه در صیانت از حقوق بیت‌المال با کسی تعارف ندارد«موسی غضنفرآبادی» عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در گفت‌وگو با ، در ارتباط با حکم بدوی صادره برای بابک زنجانی و عملکرد قوه قضائیه اظهار کرد: دستگاه قضا یک بار دیگر در برخورد با مفسدین اقتصادی نشان داد که نفوذناپذیر است و بدون اغماض آنها را محاکمه می‌کند.

وی ادامه داد: صدور حکم اعدام برای بابک زنجانی هشداری است به برخی دانه‌درشت‌ها و افرادی که در این مواضع قرار دارند و آنها باید مراقب باشند تا حقوقی از بیت‌المال ضایع نشود چرا که اگر کسی بخواهد با حقوق مردم بازی کند و آن را نادیده بگیرد سرنوشت بدی در انتظارش خواهد بود.

عضو کمیسیون پیامد صدور آراء متقن و قاطع در رابطه با پرونده‌های مفاسد اقتصادی را بازدارندگی از این جرائم اعلام کرد و گفت: صدور این حکم افرادی که با حقوق ملت سر و کار دارند را حساس تر می کند که بی مهابا دست به هرگونه اقدامی نزنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *