هتل های ایلام سامان دهی می شوند

23:15 - 16 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۵۲۷۴
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام گفت:طرح استانداردسازی و درجه بندی هتل ها و مهمانپذیرهای این استان اجرا می شود.
به گزارش گروه اقتصاد ،عبدالمالک شنبه زاده مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام گفت:  اجرای طرح استانداردسازی و درجه بندی هتل ها و مهمانپذیرهای این استان با همکاری یک شرکت مورد تایید سازمان میراث فرهنگی استانداردهای واحدهای اقامتی استان از نظر تخت، پذیرایی، غذا، بافت بنا و نحوه برخورد پرسنل تعیین می شود. 

وی اظهار کرد: پس از تعیین استانداردها، شرکت مورد نظر بر اساس مستندات موجود نسبت به تعیین درجه هتل ها و مهمانپذیرها با توجه به کیفیت خدمات آنها اقدام می کند.  
 
وی با بیان اینکه از این پس قیمت خدمات واحدهای اقامتی بر اساس ستاره تعیین شده و کیفیت خدمات ارائه شده تعیین می شود، تاکید کرد: اجرای این طرح به ارتقا کیفیت خدمات هتل ها و مهمانپذیرها و رضایت مشتریان منجر می شود. 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام با بیان اینکه 18 واحد اقامتی شامل هتل و مهمانپذیر در استان وجود دارد که از اجرای این طرح استقبال کرده و در سامانه تعیین شده ثبت نام کرده اند، گفت: در مرحله دوم اجرای این طرح استانداردسازی و درجه بندی خانه های مسافر استان انجام می شود. 

شنبه زاده تاکید کرد: با توجه به تردد زائران عراقی از طریق مرز بین المللی مهران، واحدهای اقامتی باید به منظور برآورده کردن نیازها و خواسته های اتباع عراقی، ذائقه و سلیقه آنان را در نظر بگیرند.
 
وی اظهار کرد: همچنین بکارگیری پرسنل آشنا به زبان عربی در این واحدها ضروری است در غیر اینصورت از جذب گردشگران عراقی بازخواهند ماند. 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام گفت: تیم های بهداشتی مشترک میراث فرهنگی، صنعت و معدن و دانشگاه علوم پزشکی تشکیل و بازدیدهای نظارتی نوروز 95 بر واحدهای اقامتی استان آغاز شده است. 

شنبه زاده افزود: واحدهای اقامتی استان موظف هستند به منظور پذیرایی از گردشگران نوروزی نسبت به نصب بنر خوشامدگویی، پهن کردن سفره هفت سین و در نظر گرفتن صندوق انتقادات و پیشنهادات اقدام کنند. 

وی اظهار کرد: در نشستی با حضور نماینده هتلداران و یا رئیس این صنف در تلاش هستیم خدمات اقامت هتل ها و مهمانپذیرها در ایام تعطیلات نوروز 95 با تخفیف به گردشگران و مسافران ارائه شود.  
 
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *