رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اعلام آمادگی برای همکاری با مجموعه ثبت اسناد

8:42 - 16 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۴۸۶۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام و المسلمین تقوی فرد گفت: دادگستری استان مازندان آماده همکاری در همه زمینه‌ها با مجموعه ثبت اسناد در محدوده مقررات قانونی است.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، جلسه شورای قضایی استان مازندران با حضور رئیس کل دادگستری در اداره کل ثبت اسناد و املاک مازندران برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی تقوی فرد، رئیس کل دادگستری استان مازندران، در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیرکل ثبت اسناد و املاک و خیر مقدم به مدیران دستگاههای وابسته به قوه قضائیه شرکت پرشور مردم کشور و استان مازندران در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان را نشانه آگاهی و ولایتمداری مردم دانست.

وی از تحولات و تحرکات ایجاد شده در اداره کل ثبت اسناد و املاک ابراز خرسندی کرد و گفت: دادگستری استان نیز آماده همکاری در همه زمینه ها با مجموعه ثبت اسناد در محدوده مقررات قانونی است.

حجت الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری، دادستان مرکز استان مازندران نیز در این جلسه، اقدامات صورت گرفته توسط اداره کل ثبت اسناد و املاک را موجب بالا رفتن کیفیت خدمات قضائی دانست و خواستار تشکیل کارگروه‌های جانبی در کنار شورای قضائی جهت پیگیری مصوبات آن شد.

همچنین مدیر کل ثبت اسناد در این جلسه، گزارشی از عملکرد اداره کل ثبت اسناد و املاک مازندران ارائه کرد و گفت: با توجه به ایجاد سامانه الکترونیکی پاسخ به استعلامات، قضات دادگستری از این پس می توانند از این سیستم که بر خلاف شیوه سنتی آن کم هزینه و پرسرعت می باشد در پاسخگویی از آن استفاده کنند.

در ادامه مدیران کل دستگاه‌های قضائی استان نیز به بیان مشکلات حوزه کاری خود پرداخت.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *