دسترسی به تاریخچه اعلانات آبنبات چوبی + آموزش

20:20 - 15 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۴۵۸۴
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
اعلان های اندروید به شما را کمک می کند تا جدیدترین اطلاع رسانی ها را در مورد بروزرسانی، دریافت ایمیل و پیام جدید و … مشاهده کنید.
به گزارش گروه فضای مجازی ، اعلان ها یا notifications یکی از قسمت های پر اهمیت گوشی های هوشمند می باشد.اعلان های اندروید شما را کمک می کند تا جدیدترین اطلاع رسانی ها را در مورد بروزرسانی، دریافت ایمیل و پیام جدید و … مشاهده کنید.

این اعلان ها در منوی کشویی بالای صفحه قرار می گیرند که هر زمان که نیاز داشته باشیم می توانیم آن ها را مشاهده نماییم.اما همانگونه که اطلاع دارید، هر اعلان فقط یکبار به کاربر نمایش داده می شود و اکثر اعلان ها دوباره تکرار نمی شوند. در صورتی که این اعلان ها را به صورت تصادفی یا به اشتباه پاک نموده اید نگران نباشید، زیرا با ترفندی که در این گزارش به شما معرفی خواهیم نمود، به راحتی می توانید به تاریحچه اعلانات در اندروید آبنبات چوبی دسترسی داشته باشید.

برای دسترسی به تاریخچه اعلان ها در اندروید آبنبات چوبی مراحل زیر را طی نمایید:

۱- در صفحه اصلی اندروید، یک فضای خالی را انتخاب نموده و دست خود را مدتی نگه دارید تا گزینه اضافه نمودن ویجت ها به صفحه اصلی را مشاهده نمایید.

۲- به قسمت ویجت ها (add a widget) مراجعه نموده و ویجت تنظیمات یا Settings Shortcut را انتخاب نمایید.

دسترسی به تاریخچه اعلانات آبنبات چوبی + آموزش




۳- پس از انجام مرحله بالا، میبایست مشخص کنید که این ویجت،.میانبر کدامیک از قسمت ها باشد. در این میان گزینه ی Notification Log را انتخاب نمایید.

 دسترسی به تاریخچه اعلانات آبنبات چوبی + آموزش

۴- اکنون کار تمام است و هر زمان که خواستید اعلان های پاک شده ی خود را مشاهده نمایید کافیست به این ویجت ساخته شده مراجعه کرده و تاریخچه نوتیفیکیشن ها را مشاهده نمایید ، با لمس هرکدام از این اعلان ها می توانید جزئیات آن ها را مشاهده نمایید.


دسترسی به تاریخچه اعلانات آبنبات چوبی + آموزش


/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *