توانمندسازی کارکنان محور اصلی نظارت و ارزشیابی

20:30 - 13 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۳۸۳۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
نخستین نشست رابطین ارزشیابی کارکنان اداری حوزه های قضایی استان گلستان برگزار شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، نخستین نشست رابطین ارزشیابی کارکنان اداری حوزه های قضایی استان گلستان برگزار شد.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری در این نشست با اشاره به اهمیت نظارت و ارزشیابی در دادگستری گفت: با توجه به جایگاه دستگاه قضا در جامعه ی اسلامی ، به همان اندازه نیز انتظار از کارکنان بیشتر است .

محمود سعیدی طبری ادامه داد:  اگر می خواهیم به اهداف سازمان دست یابیم و از توان و ظرفیت های کارکنان بر اساس شایستگی های آنان به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم باید ارزشیابی و نظارت را در سازمان ها جدی بگیریم .

وی  لازمه ارزشیابی درست را داشتن تقوا عنوان کرد و گفت: باید تقوا داشته باشیم تا بتوانیم فارغ از حب و بغض، قضاوت کنیم .

معاون منابع انسانی دادگستری کل استان گلستان  هم در این نشست با اشاره به نوپا بودن تشکیلات ارزشیابی، گفت :رابطان حوزه های قضایی استان، شرح وظایف خود را به دقت شناسایی کنند  و در اخلاق و رفتار پیشتاز و الگو در حوزه ی کاری خود باشند.

علی غلامی از رابطان ارزشیابی خواست که سخت گیری را کنار بگذارند و قدرت عفو خود را تقویت کنند.

مدیر نظارت و ارزشیابی دادگستری استان گلستان نیز در این نشست گفت:  محور اصلی نظارت و ارزشیابی کمک به توانمندسازی کارکنان است تا با شناسایی عوامل رشد ، بستر را برای تقویت آن فراهم کنیم.

علی اصغر مزرئی با تاکید بر این که  نگاه ما در نظارت و ارزشیابی ، صیانتی و حمایتی است، افزود: نظارت و ارزشیابی از طریق بازخوردهای صریح و شفاف و فراهم کردن فرصت های آموزشی و مشاوره ای با کارکنان  ، شرایطی را تامین می کند که حقوق سازمان و کارکنان به بهترین نحو تامین شود.

به گفته وی ، صیانت از کارکنان ، تعیین شاخص های ارزیابی موثر و کاربردی و توسعه اخلاق مداری از مهم ترین وظایف واحد ارزشیابی است.

تبیین اهداف و معرفی برنامه های اداره نظارت و ارشیابی کارکنان داداگستری های استان محور نخستین  نشست رابطین ارزشیابی کارکنان اداری حوزه های قضایی استان بود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *