کشف مجسمه بدلی شاهان ایلامی

11:58 - 13 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۳۸۱۹
دسته بندی: جامعه ، عمومی
مجسمه بدلی شاهان ایلامی از یک قاچاقچی مواد مخدر در آستارا کشف شد.

کشف مجسمه بدلی شاهان ایلامی در آستارابه گزارش خبرنگار حوادث ،چندی قبل ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از فعاليت هاي مشكوك فردي در خصوص  خريد و فروش موادمخدر مطلع شده و بررسي صحت و سقم موضوع را در دستور كار قرار دادند.

ماموران پس از چند روز اقدامات نامحسوس پليسي  متوجه شدند متهم 44 ساله علاوه بر خریدو فروش مواد مخدر در قاچاق عتیقه نیز فعالیت می کند و قصد دارد یک مجسمه قدیمی با ارزش را به زودی به فروش برساند. با مطمن شدن از فعالیت های متهم سرانجام او روز گذشته شناسایی و دستگیر شد.

با انتقال مرد عتیقه فروش  به اداره پلیس او اعتراف کرد يك مجسمه عتيقه را در منزل پدرش در شهرستان رودبار مخفي كرده است. بلا فاصله  ماموران با اخذ نيابت قضايي به زادگاه متهم رفتند  و از داخل منزل پدري متهم مجسمه اي 39 سانتيمتري كه آهويي در بغل داشت، را كشف و ضبط كردند.

 سرهنگ رحيم مهدي زاده فرمانده انتظامي شهرستان آستارا Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *