روایت سید جلال از لحظه مرگ مربی

16:00 - 11 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۳۰۶۱
مربی بدنساز نفت تهران در تمرین روز دوشنبه این تیم سکته قلبی کرد و در بیمارستان جان سپرد.
به گزارش گروه فضای مجازی ، شوک فوتبال ایران، مرگ علی اکبر دارستانی بود؛ سرمربی نفت تهران. او در جریان تمرین روز گذشته این تیم، در حالی که سرحال به نظر می رسید، به ناگهان با درد شدیدی در کمر و سپس سینه اش مواجه شد. با تماس مسئولان تیم اورژانس آمد اما در مسیر بیمارستان، دارستانی تمام کرد و برای همیشه رفت. این اتفاق دیروز شوک شدیدی به نفتی ها وارد کرد. سید جلال حسینی باحالتی بهت زده در این باره توضیحاتی می دهد.

سید، چه اتفاقی برای مرحوم دارستانی در تمرین دیروز نفت افتاد؟
چه بگویم... داشتیم با همدیگر کار می کردیم. اعصابم به هم ریخته و باورم نمی شوم آقای دارستانی در جمع مان نیست. حالش کاملا خوب بود. قبل از تمرین حتی صحبت کردیم. من و اکبر آقا و سعید لطفی جلوی بازیکنان ایستاده بودیم. هر حرکتی که ما انجام می دادیم بچه ها هم انجام می دادند. یهو اکبر آقا گفت کمرم درد می کند.

یعنی اول سینه اش درد نکرد؟
نه، گفت کمرم درد می کند. رنگ اکبر آقا مثل گچ شده بود. اول کسی نفهمید او سکته کرده است. چند دقیقه که گذشت گفت قلبم درد می کند. دستش تکان نمی خورد. علی عزتی گفت رنگ اکبر آقا گچ شده. سریعا زنگ زدند اورژانس.

اورژانس سر موقع رسید؟
نه، خیلی ریلکس و با تاخیر آمدند. من با اینکه در تمرین بودم حواسم به بیرون زمین بود که حال اکبر آقا چطور است. با تاخیر آمدند. وقتی گرم کردن ما تمام شد، تازه رسیدند. فکر کنم حول و حوش نیم ساعت طول کشید که از راه برسند.

کی فهمیدید فوت شده است؟
تمرین که تمام شد به ما گفتند اکبرآقا را برده اند سی سی یو ولی بعدش که تماس گرفتیم به ما گفتند ایشان فوت کرده. وحشتناک است. باور کردنی نیست. اصلا مگر می شود اکبر آقا از بین ما رفته باشد؟ خدا به خانواده اش صبر بدهد. به آنها و همینطور فوتبال ایران و نفتی ها تسلیت می گویم. خیلی زود بود که اکبر آقا از جمع ما برود.


/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *