آجیل فروشان در طرح فروش فوق العاده شرکت نمی‌کنند

17:18 - 10 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۲۶۱۱
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
رئیس اتحادیه فروشندگان خشکبار و آجیل گفت: برگزاری فروش فوق العاده در آجیل فروشی ها کار سختی است و هیچ آجیل فروشی در طرح فروش فوق العاده شرکت نمی کند.
به گزارش گروه اقتصاد ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، مصطفی احمدی اظهار کرد: تمامی اجناس به وفور در بازار وجود دارد و هیچ مشکلی از بابت کمبود جنس در شب عید نداریم.

وی از افزایش تیم های بازرسی توسط اتحادیه خشکبار و آجیل فروش به منظور رسیدگی به شکایات مردمی خبر داد و با انتقاد به برگزاری نمایشگاه های بهاره گفت:اکنون در حال قیمت گذاری اجناس قابل عرضه ی نمایشگاه بهاره در محدوده حکیمیه، پاک ارم و بوستان ولایت هستیم.

رئیس اتحادیه فروشندگان خشکبار و آجیل در مورد نحوه ی قیمت گذاری اجناس در نمایشگاه‌های بهاره به تسنیم گفت:  قیمت اجناس ما براساس عرضه و تقاضا، رویت و همچنین مقدار کم و زیاد آن تعیین می شود بنابراین قیمت مصوب نداریم.

وی افزود: سعی می شود تا قیمت گذاری اجناس در نمایشگاه های بهاره نسبت به خرده فروشان در سطح شهر 5 تا 10 درصد ارزان تر باشد.

این فعال بخش خصوصی اظهار داشت: نرخ سود خرده فروشان فقط 10 درصد است اما اکنون به ما نامه می زنند که 10 درصد تخفیف روی اجناس داشته باشید درحالیکه با نرخ مالیات 16 درصدی ، نباید توقع داشت که آجیل فروش در طرح فروش فوق العاده شرکت کند.

احمدی تصریح کرد: به تمامی آجیل فروشان اعلام کردیم که در طرح فروش فوق العاده شرکت کنند اما هیچ آجیل فروشی از طرح فروش فوق العاده استقبال نکرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *