زندانیان حافظ قرآن از مزایای معنوی و عفو بهره مند می‌شوند

5:00 - 11 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۲۵۱۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
اسدبگی با بیان تاثیر انس و هم نشینی زندانیان با قرآن کریم بر تغییر نگرش و رفتار آنان از زندانیان حافظ قرآن کریم تجلیل کرد و گفت: رتبه اول کشوری پذیرش واعطای عفو زندانیان به استان کرمانشاه اختصاص یافته است.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی زندان های کرمانشاه رئیس کل دادگستری کرمانشاه به همراه مدیرکل بهبود روش های راهبردی قوه قضائیه و هیاتی از مسئولان قضایی در زندان مرکزی کرمانشاه حضور یافت و از نزدیک نحوه اجرای طرح قرآنی حبل المتین را مورد ارزیابی قرار داد.

محمدرضا عدالتخواه با تشریح برنامه های آموزشی قرآن کریم ویژه زندانیان و کارکنان دستگاه قضایی استان کرمانشاه که ازسال گذشته در قالب طرح حبل المتین ونورالمبین به اجرا درآمده است تاثیر معنوی انس وهم نشینی با قرآن را مورد تاکید قرار داد وافزود،حضور در محافل نورانی قرآن کریم موجب رفع کسالت های روحی و افزایش نشاط وشادابی است.

این مقام ارشد قضایی استان کرمانشاه در جمع فعلان قرآنی زندان مرکزی کرمانشاه با قدر دانی از اسدبگی مدیرکل زندان های استان و دیگر مسئولان مرتبط خاطرنشان کرد: دادگستری کل استان به دلیل اجرای موفق طرح قرآنی حبل المتین رتبه اول پذیرش عفو محکومان را کسب نموده است.

مدیرکل زندان های کرمانشاه در ابتدای محفل نورانی قرآن کریم زندان مرکزی مهم ترین فعالیت های فرهنگی،قرآنی زندان های استان را برشمرد.

اسدبگی حفظ کل یا بخش هایی از قرآن کریم توسط ۷۰۰ نفر از زندانیان و همچنین شرکت ۲۶۰۰ نفر از زندانیان استان در کلاس آموزش قرآن را به عنوان فعالیتی مهم مورد تاکید قرار داد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *