مانی رهنما با دوچرخه خودش را به شعبه اخذ رای رساند +تصویر

13:52 - 07 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۰۸۷۳
مانی رهنما (خواننده موسیقی پاپ) با حضور در مسجد امام صادق(ع) واقع در میدان صادقیه رای خود را به صندوق انداخت.
به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، مانی رهنما که در حرکت نمادین با دوچرخه و لباس رسمی ورزش دوچرخه‌سواری در این شعبه اخذ رای حاضر شده بود؛ درباره انگیزه وعلت حضورش در این دوره از انتخابات گفت: هدفم از پوشیدن لباس ورزشی دوچرخه‌سواری و رساندن خود به حوزه با دوچرخه این بود که به صورت نمادین به مسئله محیط‌ زیست و بحران‌های محیط‌ زیستی کشور اشاره کنم. ضرورت ورزش آن هم ورزشی مانند دوچرخه‌سواری از لزوم تفریح گذشته و به یک نیاز برای حفظ محیط‌زیست تبدیل شده است.

مانی رهنما با دوچرخه خودش را به شعبه اخذ رای رساند +تصویر

رهنما درباره خواست و مطالبات خود از نمایندگان آتی نیز گفت: توجه ویژه به مسئله هنر موسیقی، سالن‌های برگزاری کنسرت و هماهنگی در حفظ‌ مجوزهای کنسرت‌ها درکنار توجه ویژه به مسئله ورزش همگانی از جمله مطالبات من است که امیدوارم هر گروه یا جناحی بر سر کار آمد، نسبت به آنها اهتمام داشته باشد.

وی افزود: امیدواریم با این حضور مردم مجلس آتی در هماهنگی مناسب و خوبی که با دولت آقای روحانی از خود نشان می‌دهد به پیشبرد کارها خصوصا در عرصه محیط‌ زیست و فرهنگ و هنر کمک کند.

از حاشیه حضور رهنما در مسجد امام صادق(ع) توجه فوق‌العاده مجریان و خبرنگاران تلویزیونی و تقاضای مکرر برای گرفتن عکس سلفی ازسوی آنها بود.


/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *