رای اولی‌ها برنده ساعات اولیه رای گیری/ اقتدار ایران بار دیگر پدیدار شد

10:27 - 07 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۰۶۹۹
در این انتخابات نقش نوجوانان و رای اولی‌ها بسیار پر رنگ‌تر از گروه‌های دیگر است، رای اولی‌هایی که از شوق داشتن حق برای تصمیم گیری کشورشان از نفرات اول صف های رای بودند.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی از مسجد الجواد(ع)، امروز ملت همیشه در صحنه ایران با حضور در پای صندوق‌های رای بار دیگر اقتدار خود را به رخ جهانیان کشیدند.

در حالی که تنها حدود ۲ ساعت از زمان شروع رای گیری در مسجد الجواد میدان هفت تیر بیشتر سپری نشده شاهد صف های عظیم مردم برای رای دادن هستیم و این صف های عظیم حتی قبل از باز شدن درب های مسجد به خوبی قابل مشاهده بود.

مردم ایران از ساعات ابتدایی صبح برای اهمیت انتخابات در انتظار بازگشایی مراکز  اخذ رای بودند که مسجدا الجواد میدان هفت تیر هم به از حجم عظیمی از رای دهندگان استقبال می کند، در این بین به نکات جالبی بر خوردیم که گفتن انها خالی از لطف نیست،  در ساعات ابتدایی صبح پدر و مادری با کودک خردسال خود قبل از باز شدن درهای مسجد حضور داشتند و شوق کودک را برای انداختن رای بر صندوق به خوبی قابل مشاهده می‌شد، بعلاوه حضور پیر مرد و پیرزن کهنسالی که با در دست داشتن شناسنامه های خود در انتظار رای دادن بودند ذوق و غیرت ایرانی را به خوبی نشان می‌داد.

همچنین در این انتخابات نقش نوجوانان و رای اولی‌ها بسیار پر رنگ تر از گروه های دیگر در این مسجد بود، رای اولی هایی که از شوق داشتن حق برای تصمیم گیری کشورشان  از نفرات اول صف های رای بودند، صف هایی که با وجود این نوجوانان در کنار کهنسالان پایداری و استقلال ایران را کامل می‌کرد،

انتظار می‌رود  با این حضور پور شور مردم در ادامه روز شاهد بیشتر شده حجم رای دهندگان در مراکز اخذ رای باشیم.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *